וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת נפרדת: "שחקני הגנה בכל העולם נושמים לרווחה אחרי שתיירי הנרי פרש"

עולם הכדורגל נפרד מתיירי הנרי. יוסי בניון: "אחד השחקנים הגדולים שהיו אי פעם פורש", ב"ל'אקיפ" נכתב "הנרי זה נגמר", ארסנל מודה ל"אגדה", וגם: התגובות מרגשות ברשת

תיירי הנרי שחקן ארסנל לשעבר. רויטרס
ארסנל זוכרת. הנרי/רויטרס

כצפוי, צרפת מצדיעה לאחד הכדורגלנים הגדולים שלה בדור האחרון, אחרי שתיירי הנרי הודיע הבוקר (שלישי) באופן רשמי על פרישה מכדורגל בגיל 37. הכותרת הראשית של "ל'אקיפ" קראה "הנרי זה נגמר", וב"לה פיגארו" נכתב ש"הנרי עוצר כאן".

כמובן שגם באנגליה נפרדו בצורה מכובדת מהכוכב הצרפתי, שאת מיטב שנותיו העביר בארסנל. התותחנים צייצו תמונה פרידה מרגשת, וגם הפרשנים יודעים את מקומו ההיסטורי של החלוץ. "מגנים בכל העולם נושמים אנחת רווחה אחרי שהוא תלה את הנעליים", אמר ג'יימי קראגר, פרשן "סקיי" ובלם ליברפול לשעבר, "הוא ללא ספק היה אחד היריבים הכי קשים ששיחקתי מולם בקריירה שלי, ואולי הכדורגלן הכי כישרוני שהפרמיירליג ראתה". הפרשן ג'יימי רדנאפ אמר ש"היו לו מהירות מדהימה, כוח מתפרץ ופיניש קטלני, מבלי לציין את קריאת המשחק. הפרשנות שלו עומדת להיות מרתקת".

ג'ק ווילשר צייץ ש"תיירי הנרי הוא הכדורגלן הגדול אי פעם שלא זכה ב"כדור הזהב". ארון ראמזי הודה להנרי על "קריירה מופלאה, שחקן ענק ואדם ענק, אגדה". דניאל סטארידג' כתב "פרישה טובה לאליל ולגיבור שלי, מאחל לך בהצלחה בפרק החדש". "היום מגרש הכדורגל נפרד מאחד הגדולים ששיחקו עליו, והיה לי את הכבוד לשחק לצדו", נפרד דני אלבס. קרלס פויול צייץ בצרפתית "תודה אהובי על כל מה שנתת", ו-ויקטור ואלדס הוסיף "האגדה פרשה, תודה לך אח".

כמובן שגם קבוצותיו לשעבר נפרדו ממנו בטוויטר עם ציוצי כבוד, להלן חלק מהם.

יוסי בניון משבח

ארסנל נפרדת

מונאקו הייתה הראשונה להגיד תודה

ארסנל זוכרת

פיפ"א מעריכה

גם ווסטהאם נפרדת בחיוך

"סקיי" מצהירה על המינוי

וגם: רגעיו הגדולים בארסנל

סטארידג' נפרד מ"אליל וגיבור"

גם ברצלונה זוכרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully