וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "הלוואי שהייתי יכול לעשות קסם ולהפוך 20 יתרון ל-40"

מאמן קליבלנד התייחס לפתיחה המוחצת (0:21) בניצחון על שארלוט ולאובדן היתרון בהמשך. לברון: "אנחנו קבוצה טובה, כולם מעורבים, זה סימן טוב". על הפגישה עם באפט: "מערכת יחסים מיוחדת"

דיוויד בלאט קליבלנד קאבלירס. AP
""לפעמים אחד הדברים הקשים שיכולים לקרות הוא ליצור יתרון גדול בפתיחה". בלאט/AP

אחרי שני הפסדי חוץ, השיבה הביתה עשתה טוב לקליבלנד, ולפנות בוקר (שלישי) הקאבלירס יצאו מלוע של תותח מול שארלוט וסיפקו לאוהדים שלהם את אחת מפתיחות המשחק המרשימות שראתה הליגה. אחרי ג'אמפ הפתיחה הקאבס רצו 0:21 מול שארלוט למרות שההורנטס חזר לתמונה בהמשך, הפרשים לא מעדו וניצחו 88:97. דייויד בלאט עלה למאזן 9:14 ועתה יתכונן לקבוצה חזקה יותר משארלוט, אטלנטה הוקס, אותה יארח בלילה שבין רביעי לחמישי (02:00). אטלנטה מגיעה למשחק אחרי 10 ניצחונות ב-11 משחקיה האחרונים.

לברון ג'יימס שוב הצטיין עם 27 נקודות ו-13 אסיסטים, קווין לאב הזכיר איזה שחקן דאבל-דאבל מפלצתי הוא היה לפני שהגיע לקליבלנד כשתרם 22 נקודות ו-18 ריבאונדים, וגם מתיו דלבדובה ודיון ווייטרס, שאושפזו בבית החולים למספר שעות אחרי ההפסד לניו אורלינס, שותפו ותרמו מהספסל.

מתיו דלבדובה, טריסטן תומפסון, קליבלנד קאבלירס, מול ביסמק ביומבו, שארלוט הורנטס. AP
פתיחה מוחצת שנגמרה במאמץ קבוצתי. דלבדובה ותומפסון עוצרים את ביסמק ביומבו/AP

מספרי המשחק

* לברון קלע 27 ומסר 13 אסיסטים, וזה היה הדאבל-דאבל הרביעי שלו בשבעת משחקיה האחרונים של קליבלנד.

* ריצת ה-0:21 של קליבלנד היא הפתיחה הכי טובה לקבוצה ב-NBA מאז 2004, כשפורטלנד התחילה עם 0:22 מול בוסטון.

* היה זה ניצחון תשיעי ברציפות של הקאבס על קבוצה מהמזרח.

* המאזן של הקאבס מול קבוצות מהמזרח: 2:12

* קווין לאב הוריד 18 ריבאונדים, הכי הרבה שלו עד כה העונה.

עוד באותו נושא

אטלנטה מסרבת להיעצר, עוד הפסד לסן אנטוניו

לכתבה המלאה
קווין לאב לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
מסירות קוורטרבק לווייד רסיבר. לברון ולאב/AP

דיוויד בלאט היה מרוצה ממה שראה: "לפעמים אחד הדברים הקשים שיכולים לקרות הוא ליצור יתרון גדול בפתיחה, זה גורם לנפילה קטנה מבחינה פסיכולוגית ומאפשר ליריבה להבין שיותר גרוע לא יכול להיות, אנחנו רק צריכים להיות רגועים ולשחק. זאת דינמיקה מעניינת. הלוואי שהייתי יכול לעשות קסם ולהפוך 20 יתרון ל-40 ו-40 ל-60. זה לא ריאלי בכדורסל".

בלאט היה מרוצה גם מההגנה של אנדרסון ורז'או על אל ג'פרסון: "אנדי עשה עבודה מצוינת על אחד משחקני הלואו-פוסט הטובים ב-NBA".

לברון ג'יימס זכה בסיום המשחק לביקור של המיליארדר וורן באפט בחדר ההלבשה. באפט, שהיה אורחו של בעלי הקאבס דן גילברט, לבש חולצה של קינג ג'יימס ועליה המספר 23, ושוחח עם הכוכב. "הייתה לי הזדמנות לפגוש אותו, נפגשנו לראשונה לפני שלוש שנים ומאז יש לנו מערכת יחסים שמתפתחת, אמר לברון על הפגישה עם באפט, "זאת מערכת יחסים מיוחדת, שמתפתחת גם מבחינה אישית וגם מבחינה עסקית".

"אחרי הפתיחה נרגענו ברבע השני וגם בשלישי", אמר לברון ג'יימס על המשחק, "זה החזיר אותם למשחק אבל שמרנו על הרמה קרוב ל-48 דקות". ג'יימס פרגן ללאב על שתי מסירות קוורטרבק שמסר לו והסתיימו בסל: "יש ללאב מתנה ייחודית שלא להרבה חבר'ה יש, הוא יכול למסור מעל לראש, בשתי ידיים, אני שיחקתי פעם כווייד רסיבר ואני יכול לתפוס אותם".

"אנחנו קבוצה טובה, כולם מעורבים, אנחנו אגרסיביים, זה סימן טוב", הוסיף לברון, "הובלנו 21 והם צימקו לשתיים, אבל המשכנו לשחק את המשחק, אסור לעלות למעלה מדי ואסור לרדת למטה מדי, פשוט להמשיך לשחק".

וורן באפט עם לברון ג'יימס. AP
אוהד של לברון. וורן באפט/AP

מה אמרו בתקשורת

"מה שהקאבס עשו בפתיחת המשחק לא עשו במשך עשור", כתב ג'ייסון לויד מ"אקרון ביקון", "קווין לאב שוב שיחק תפקיד מרכזי בפתיחה של הקאבס, היו לו 12 נקודות ו-5 ריבאונדים ברבע הראשון. ללאב יש 60 מ-106 מהשדה (57 אחוז) ברבע הראשון, 23 מ-63 (37 אחוז) ברבע השני, (32 מ-82 (39 אחוז) ברבע השלישי ו-17 מ-45 (38 אחוז) ברבע הרביעי. דיוויד בלאט הבהיר לאירווינג, שלברון ולאב אוכלים קודם, ורק אחר כך הוא יכול לגשת לצלחת".

בוב פינאן מה"ניוז הראלד" כתב: "משחקים בדרך כלל לא מוכרעים ברבע הראשון, אבל המשחק הזה הוכרע. הקאבס לא פיגרו במשחק. רק ברבע הראשון כבר היו לקאבס 11 סלי שדה ו-11 אסיסטים".

סאם אמיקו מ"פוקס ספורט", כתב: "הקאבס אותגרו רק כשהשתעממו. הקאבס התפרצו עם ריצת 0:21. אחרי המשחק לברון חילק כיפים לאוהדים, הוא נתן את סרט הראש שלו לאיזה ילד, והילד הסתכל עליו כאילו זכה בלוטו".

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
הרבע הראשון הוא הרבע שלו. לאב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully