וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "אנו לא מאריות הליגה בתקציב, אבל כן מבחינת הרוח"

15.12.2014 / 22:42

מאמן מכבי ראשון לציון היה מבסוט אחרי ה-77:84 של הקבוצה שלו על בני הרצליה: "מוקדם לדבר על צמרת". מאמן המפסידה מולי קצורין: "אנחנו בתקופה פחות טובה, צריכים להסתכל על עצמנו ולראות מה לא בסדר"

one

בני הרצליה הפסידה הערב (שני) 84:77 למכבי ראשון לציון. הקבוצה של מולי קצורין ספגה הפסד שמיני ב-12 משחקים עד כה והיא במקום העשירי בלבד והמאכזב במיוחד. אין ספק שהציפיות מקצורין ושחקניו היו גבוהות יותר. מנגד, ראשון רשמה ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים ועלתה למקום השלישי עם מאזן של שמונה ניצחונות וארבעה הפסדים.

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה. דרוקר/ברני ארדוב

מאמן בני הרצליה מולי קצורין אמר בסיום: "צריך לומר את האמת, ראשון הייתה טובה יותר והגיע לה לנצח. הם היו הרבה יותר אגרסיביים מאיתנו, זה העמיד אותנו בקשיים. עם כל זה, חזרנו למשחק שהיה יכול להיגמר בהפרש גדול ומי יודע איך הוא היה מסתיים עם החלטה טובה יותר לקראת הסיום. אנחנו צריכים לתקן את הדברים ומהר. לא ברור למה אנחנו פותחים כמו שפתחנו את המשחק היום. בהגנה, בסגירה לריבאונד ובקבלת ההחלטות.

"בליגה הזאת אין פייבוריטים, מלבד המשחקים של מכבי וירושלים, שהן מעל הליגה, למרות ההפסד של ירושלים. אין פייבוריטים, לא בבית ולא בחוץ. אנחנו בתקופה פחות טובה, אבל אנחנו צריכים להרים את השחקנים כי יש לנו עונה קשה. אנחנו בתחתית וצריכים להסתכל על עצמנו ולראות מה צריך לשפר. אנחנו כל הזמן מנסים, יש דברים שאי אפשר לפתור אותם כי הקבוצה בנויה בצורה מסוימת, ויש דברים שאפשר לפתור".

מאמן המנצחת שרון דרוקר אמר: "החבר'ה שלנו שרדו את הקאמבק של ראשון לציון ועשו את זה יפה. בסך הכל שלטנו במשחק, אני חושב שבמחצית הראשוננה פספסנו המון קליעות פנויות, אבל יש לנו חבר'ה מאוד מחויבים שנהנים להיות ביחד גם על המגרש וגם מחוץ למגרש ואני חושב שרואים את זה בדרך שבה אנחנו משחקים. הדבר הטוב זה שהתחלנו את הסיבוב טוב, אבל יש עוד ליגה שלמה לפנינו.

"מוקדם לדבר על צמרת, אני לא שוכח לרגע איך הקבוצה הזאת נבנתה. את הקושי התקציבי להעמיד פה קבוצה ראויה ותחרותית. אנחנו לא מאריות הליגה בתקציב, אבל ברוח, בביחד ובקבוצתיות שלנו בטח שכן. נשתדל לשפר דברים ממשחק למשחק".

ניצן חנוכי נשמע מרוצה: "בסיבוב הראשון ניצחנו את כל הקבוצות שבמרכז הטבלה ואלה הניצחונות של האופי, ואני שמח שעשינו את זה גם היום. מלבד הרבע האחרון, שלטנו במשחק ואם נדע להמשיך לנצח כך, נבסס את מעמדנו. אנחנו לא יוצאים בהצהרות, אנחנו נהנים לשחק ביחד וזה מה שחשוב. כל עוד אנחנו משחקים אגרסיבי, אז התוצאות מגיעות בהתאם. פספסנו קצת נגד הגדולות בסיבוב הראשון, חובת ההוכחה עלינו. אנחנו רוצים להתמקד במשחקים האלה ולהמשיך בדרך הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully