וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: בנות הרצליה הפתיעו ברמלה, אשדוד עדיין מושלמת

אסנס קארסון (30 נק', 8 ריב', 5 אס') הובילה את הקבוצה מהרצליה לניצחון 69:74 אחרי הארכה. האלופה השיגה ניצחון תשיעי כשטיילה ל-48:87 על אליצור חולון, ניצחון בכורה לנתניה

אסנס קארסון שחקנית בנות הרצליה עוברת את נעמה שפיר שחקנית אליצור רמלה. עודד קרני, מנהלת ליגת העל נשים,
תצוגה מרשימה. אסנס קארסון מול נעמה שפיר/עודד קרני, מנהלת ליגת העל נשים

המחזור התשיעי בליגת העל לכדורסל נשים נערך הערב (שני) כשהאלופה מ.ס. אשדוד שמרה על המאזן המושלם, בנות הרצליה חזרו לנצח על חשבון אליצור רמלה, אליצור נתניה חגגה ניצחון בכורה, מכבי רמת חן הביסה את הפועל פתח תקוה ואס"א ירושלים ניצחה את רמת השרון.

אליצור רמלה - בנות הרצליה 74:69

השחקניות של גלעד כץ התאוששו מרצף של שלושה הפסדים ורשמו ניצחון חוץ מרשים אחרי הארכה. אליצור רמלה שמטה יתרון 12 נקודות כשנותרו ארבע דקות לסיום, ונענשה בהארכה עם הפסד ביתי ראשון העונה. אסנס קארסון ניצחה על התזמורת עם שורה סטטיסטית נהדרת של 30 נקודות, 8 כדורים חוזרים ו-5 אסיסטים, כשצ'לסי הופקינס סייעה לה עם דאבל דאבל של 21 נקודות ו-11 ריבאונדים. נטלי הווארד קלעה 20 והורידה 11 כדורים חוזרים עבור רמלה.

מ.ס. אשדוד - אליצור חולון 48:87

האלופה טיילה ושמרה על מאזן מושלם, כשבמחצית השנייה אליצור חולון קלעה 13 נקודות בלבד מול 35 של מ.ס. אשדוד. הקבוצה של רועי אייזנברג עם הפסד שישי ברציפות ושביעי העונה. אשלי קלארק הובילה את אשדוד עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים, קורטני קלמנטס קלעה 20 עבור חולון.

גלעד כץ מאמן בנות הרצליה. עודד קרני, מנהלת ליגת העל נשים,
הנחיל לרמלה הפסד ביתי ראשון. גלעד כץ/עודד קרני, מנהלת ליגת העל נשים

אליצור נתניה - הפועל ראשון לציון 61:71

ניצחון בכורה למארחות, שהיממו עם ריצת 0:10 וחתמו את הרבע הראשון ב-5:24. ראשון לציון החלה להתעורר רק ברבע האחרון, אבל זה לא הספיק כדי למנוע ממאיה אייסרוב להוביל את נתניה לניצחון ראשון עם 22 נקודות ו-5 אסיסטים. קריזמה פן קלעה 19 נקודות לראשון לציון.

מכבי רמת חן - הפועל פתח תקוה 72:94

ניצחון שישי ברציפות לרמת חן, כשמאמנה גיל סלע לא התרגש וחגג מול האקסית. המארחות עלו ליתרון דו ספרתי במחצית הראשונה (39:53), דהרו ברבע השלישי והפכו את הרבע האחרון לפרוטוקול בלבד. ג'קי קיילין הצטיינה עם 23 נקודות ו-5 אסיסטים.

משחק נוסף: אס"א ירושלים - א.ס. רמת השרון 67:76

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully