וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד עלתה לגמר אליפות העולם אחרי 0:4 על קרוס אסול

אלופת אירופה טיילה במרקש עם ניצחון 21 ברציפות. ראמוס (15), בנזמה (35), בייל (51) ואיסקו (73) כבשו. קסיאס הדף פנדל של טוראדו (40). היריבה בגמר: סן לורנסו או אוקלנד

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
ראש טוב. סרחיו ראמוס אחרי השער שלו/AP

ריאל מדריד לא עוצרת: אלופת אירופה עלתה הערב (שלישי) שלישי לגמר אליפות העולם למועדונים אחרי 0:4 קליל על קרוס אסול בחצי הגמר במרקש. רק ביום שישי הביסו הבלאנקוס את אלמריה בליגה והשיגו ניצחון 20 ברציפות בכל המסגרות והערב הם המשיכו את הספירה שלא ברור מתי תיעצר לאור הכושר המטורף בו הם נמצאים. קרלו אנצ'לוטי העלה את ההרכב החזק שלו, כולל רונאלדו שהפעם לא כבש אבל כבר אחרי רבע שעה נגח סרחיו ראמוס את הראשון. הבלאנקוס הציגו עליונות מוחלטת מול אלופת מרכז וצפון אמריקה וקארים בנזמה הכפיל את היתרון לפני המחצית (35). איקר קסיאס הדף פנדל של טוראדו (40) ובמחצית השנייה גארת' בייל (51) ואיסקו (73) השלימו את החגיגה.

ריאל תפגוש במשחק הגמר ביום שבת את המנצחת בחצי הגמר השני בין סן לורנסו אלופת דרום אמריקה לאוקלנד סיטי אלופת אוקיאניה. הארגנטינאים פייבוריטים ברורים מחר, אבל בכושר בו נמצאת ריאל מדריד כרגע היא פייבוריטית מול כל קבוצה בעולם ולפני שהיא חוזרת לקרבות שלה בליגה היא תנסה להשיג ניצחון 22 ברציפות (!), רצף אותו לא הצליחה אף קבוצה בספרד להשיג.

שחקני ריאל מדריד חוגגים. AP
לא כוחות. שחקני ריאל מדריד חוגגים/AP

מהלך המשחק

דקה 3: כמעט שער בזק לריאל. דניאל קרבחאל הרים כדור מצד ימין, קארים בנזמה יישר בראש לרונאלדו שבעט ממטר, אבל קורונה איכשהוא הצליח להדוף ברגע האחרון.

דקה 11: קארים בנזמה פתח חזק מאוד את המשחק הזה. הצרפתי קיבל כדור בטווח של 17 מטר מהשער של קורונה ובעט כדור חד ומסוכן שחמק החוצה.

דקה 15: גול! אחרי שתי החמצות ריאל ניצלה את השליטה שלה לשער ראשון. טוני קרוס הרים כדור חופשי מדויק מצד ימין, סרחיו ראמוס התרומם מעל כולם ונגח מקרוב לרשת של קורונה. 0:1 קל ומהיר לאלופת אירופה.

דקה 30: איסקו קיבל כדור בצד שמאל ומסר מדויק לטוני קרוס שמטווח של 20 מטר שלח כדור שטוח ומדויק לפינה, אבל קורונה היה עירני והדף לקרן.

דקה 35: גול! ריאל מכפילה את היתרון שלה עם שער של בנזמה שהתגנב מאחור לכדור רוחב של קרבחאל ודחק מקרוב פנימה. 0:2 לריאל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג עם פפה. AP
בכושר נהדר. בנזמה חוגג עם פפה/AP

דקה 40: המקסיקנים קיבלו הזדמנות נהדרת לחזור למשחק אחרי שסרחיו ראמוס הכשיל ברחבה את פאבונה, אבל איקס קסיאס זינק לפינה והדף את הפנדל של חרארדו טוראדו .

דקה 51: גול! שלושת התותחים בהתקפה חוברים לגול השלישי של ריאל. בנזמה הכניס כדור לרונאלדו שהרים מצד שמאל ומצא את גארת' בייל שנותר בלתי מכוסה ונגח מקרוב לרשת. 0:3 לריאל מדריד.

דקה 61: כמעט גולאסו של רונאלדו. הפורטוגלי קיבל הרמה מצד שמאל וניסה לבעוט בלי לעצור עם העקב, אבל הכדור הלך למרכז השער וקורונה קלט.

דקה 66: דקה אחרי שנכנס כמחליף במקומו של פאבונה, באררה טיווח עם בעיטה אדירה מ-20 מטר, קסיאס נכנע אבל הכדור ננעץ בקורה.

דקה 73: גול! והנה הרביעי של ריאל. איסקו קיבל כדור על קצה הרחבה, היתל בשני שחקני הגנה ובעט שטוח ומדויק לפינה.

דקה 83: ריאל משווה את מאזן הקורות. רונאלדו הרים מצד שמאל, סמי חדירה נגח חזק לפינה אבל הכדור ננעץ בעמוד של קורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully