וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הבכורה של הפועל תל אביב בדרייב אין יידחו בשל רדיוס?

15.12.2014 / 10:41

האדומים עומדים לדין בשל קריאות "שמעון מזרחי תתאבד כבר" מהניצחון בנס ציונה, ונגדם עומד עונש על תנאי של שני משחקי רדיוס. סקוט על הניצחון נגד אילת: "שלטנו טוב יותר בדקות האחרונות"

one

הפועל תל אביב תעמוד לדין ביום חמישי הקרוב באיגוד הכדורסל בגין קריאות אוהדיה "שמעון מזרחי תתאבד כבר" במשחק הליגה נגד עירוני נס ציונה בשבוע שעבר. בכתב האישום שהגיש היועץ המשפטי עו"ד טל אור נכתב כי : "הושמעו ביטויי אלימות על ידי קהל אוהדי קבוצת הפועל תל אביב כלפי יו"ר קבוצת מכבי תל אביב ובלשון זו: "שמעון מזרחי תתאבד כבר", וזאת במשך דקה לפני סיום המשחק, כאשר הקבוצה לא נקטה בפעולות להפסקת ביטויי האלימות הנ"ל". כנגד הפועל תל אביב עומד עונש על תנאי על עבירה זו של שני משחקי רדיוס במרחק 50 קילומטרים מהבית, וכן קנס בסך 50 אלף שקלים. אם העונש יופעל, משחק הבכורה של האדומים בדרייב אין יועתק לאולם אחר.

בכתב האישום מציין עו"ד אור כי ב-19 לנובמבר החליט להסתפק באזהרת הקבוצה בשל הקריאות בדרבי התל אביבי אך ציין כי יעמיד לדין אם הקריאות יחזרו. "בעניין זה הריני לציין כי בתחילת העונה הוציא היועץ המשפטי לאיגוד חוזר לכל המעורבים בענף במסגרתו ציין את פסיקת בית הדין המשמעתי העליון בעניין זה, בהן נקבע בין היתר כי קריאה כגון זו שנשמעה במשחק, מהווה עבירת משמעת. על כן, בנסיבות הענין וגם בשיך לב לכך שהקבוצה לא נקטה בפעולות להפסקת ביטויי האלימות הנ"ל, יש להעמיד לדין משמעתי את הקבוצה בגין עבירה על הוראות סעיף 22(יד) לתקנון המשמעת - "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים" וזאת לאור הקריאות המכוערות והאסורות לעבר יו"ר קבוצת מכבי תל אביב.

אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
הקללות יידחו את הבכורה באולם החדש? אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

בינתיים בהפועל מאושרים מהניצחון אמש על הפועל אילת 79:88, "עשינו עבודה יותר טובה היום מאשר בחולון, שלטנו טוב יותר בדקות האחרונות של המשחק, זאת חוויה טובה מאוד בשבילנו, קלענו סלים גדולים, של יינסי ואובאנון. המהלכים האלה גדולים עבורנו", אמר דוראנד סקוט שקלע 17 נקודות, "אנחנו חייבים להשאר מפוקסים בכל משחק, כל קבוצה בליגה הזאת מצוינת, יש להם את הזהות שלהם, זה מצוין שאנחנו משחקים משחק אחד בשבוע". על העובדה שהיה זה המשחק האחרון בהדר יוסף אמר סקוט: "היה מצוין לנצח פה את המשחק האחרון, אנחנו רוצים לסיים בצורה טובה ולעבור לארנה החדשה בצורה טובה. נשארנו ביחד והשגנו את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully