וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה ואייל שולמן חגגו סנסציה: "זה כמו סרט שהייתי בתוכו"

15.12.2014 / 9:46

עירוני נהריה חגגה קאמבק אדיר בארנה נגד הפועל ירושלים, המאמן רועי חגאי ניצל מפיטורים צפויים, הגארד מפרגן: "שמח שהראינו לו שהוא חשוב לכולנו". במועדון ינסו לצרף את מורן רוט ופרנק גיינס

one

עירוני נהריה רשמה אמש (ראשון) את אחד הקאמבקים המשוגעים והמפתיעים של השנים האחרונות כשניצחה את הפועל ירושלים בחוץ 84:87, בזכות ריצת 0:27 במהלך המחצית השנייה, שעזרה לה למחוק פיגור בן 21 הפרש. לסגולים היה זה הניצחון השלישי העונה בלבד, והוא הושג עם שלושה זרים לאחר הפציעה של נייט מילר בשבוע שעבר, כשמעל כולם מככב הסנטר רוברט רות'בארט שקלע שיא קריירה של 25 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים.

אייל שולמן, עירוני נהריה. ברני ארדוב
"היה פה משהו לא רגיל". שולמן/ברני ארדוב

"האמת שאין לי כל כך הסבר למה שקרה, אני צריך לראות את המגרש עוד פעם כדי להבין מה קרה שם, זה כמו סרט שהייתי בתוכו", אמר הגארד אייל שולמן, שסיים עוד משחק מצוין עם 11 נקודות ו-7 אסיסטים, "דיברנו בחדר ההלבשה במחצית על לבוא ולהישאר כקבוצה. זאת הייתה המטרה, האמנו, אבל לא חשבנו שנעשה 0:27. רוברט נתן הצגה שאין דברים כאלה, אבל במשחקים כאלה נגד קבוצות שעל הנייר הן הרבה יותר טובות מאיתנו, אנחנו צריכים התעלות, זה לא יספיק שכל אחד יעשה את המספרים שלו. בטח בפיגור כזה ההתעלות עוזרת. אני שמח בשביל רוברט שהוא נכנס לעניינים. זה היה מסוג המשחקים שלא קורים הרבה קריירה, היה פה משהו לא רגיל".

המשחק היה אמור להיות האחרון של המאמן רועי חגאי בנהריה. המאמן, שהעלה את הקבוצה מהליגה הלאומית אחרי ארבע שנים, קיבל במהלך הימים האחרונים מסרים כי יפוטר ועל פי השמועות מספר מאמנים כבר נשאלו האם יהיו מוכנים להגיע לקבוצה. בפועל, הניצחון אמור להשאיר את חגאי עוד מספר שבועות בנהריה, כשבמהלך השבוע הקרוב הוא ינסה לצרף את מורן רוט, עמו קיימים פערים לא גדולים, ואת הגארד האמריקאי פרנק גיינס (24, 1.90), מכוכבי ליגת הפיתוח בעונה שעברה, שסיים את דרכו בנועלת הליגה האיטלקית קאזרטה.

"אני מאוד שמח בשביל רועי שעשינו את הניצחון הזה, זה מגיע לו אחרי שאנחנו השחקנים הרסנו את המשחק נגד חיפה, אני שמח שהראינו לו שאנחנו יכולים לעשות את הדברים אחרת", אמר שולמן, שגם התייחס לאירועי השבוע האחרון, כולל הידיעות לפני המשחק על פיטוריו הצפויים של חגאי: "קשה להתנתק ממה שהיה, היה שבוע קשה עם אווירה קשה, שמועות בלי סוף. הגענו לפה בלי נייט שהוא חלק מהטראומה שחווינו, וזה לא היה פשוט. אני שמח בשביל רועי שהקבוצה הראתה לו שהוא חשוב לכולנו".

נהריה תארח במחזור הקרוב את הפועל תל אביב, כששבוע לאחר מכן תתארח בגן נר אצל גלבוע/גליל למשחק שמכונה בפי אנשי הקבוצה "בליגה שלה". "אני מקווה שהניצחון הזה ייתן לנו דחיפה, שנצא למשחקים שאנחנו צריכים לקחת ונעשה את זה. זה בונוס, אבל אנחנו בליגה אחרת ואנחנו נאבקים על החיים שלנו, ואנחנו צריכים לנצח את היריבות האלה, שאולי לא היינו חייבים אם לא היינו במצב הזה", סיכם שולמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully