וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ירושלים שרקו בוז לדונטה סמית, פרנקו: "זה לא היה במקום"

14.12.2014 / 22:26

הפועל ירושלים אכזבה עם הפסד ביתי לנהריה, המאמן: "היו ימים קשים, איבדנו את הביטחון". על דונטה סמית: "צריך ללכת עם שחקנים גם כשלא הולך". רות'בארט: "זה ניצחון מהאגדות, קורה פעם בחיים"

one

זה כבר מתחיל להיראות כמו משבר. הפועל ירושלים ספגה הערב (ראשון) הפסד שלישי ברציפות, כשנכנעה בבית 87:84 לעירוני נהריה מתחתית ליגת העל. אחרי שבשבוע שעבר ספגה הפסד ליגה ראשון העונה והודחה מהיורוקאפ, היום ירושלים ראתה את יריבתה רושמת ריצת 0:27 (!) לעיני האוהדים ההמומים, שראו את שחקני המוליכה קפואים וחסרי אונים.

דונטה סמית שוב הציג יכולת חלשה, כשסיים עם 4 נקודות ב-1 מ-8 מהשדה והוסיף 6 איבודים, ושמע שריקות בוז מהיציעים.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
"זה משהו שנתגבר עליו כמו קבוצה ונצא מזה יותר טובים". פרנקו/אדריאן הרבשטיין

מאמן הקבוצה דני פרנקו ניסה להסביר: "היו ימים קשים אחרי ההדחה מאירופה. השחקנים מאוד מאוכזבים, כל אחד לוקח את זה ברמה אישית וצריך להרים אותם. עד היום יש לנו עונה טובה, אנחנו הבאנו את עצמנו לשם, וגם אחרי יום כל כך מאכזב כמו היום נצטרך להישאר יחד כמו קבוצה. איבדנו את הביטחון במחצית השנייה, ונהריה עשו כמה מהלכים לא צפויים. ניסינו לעשות את ההתאמות וזה לא הלך, אבל זה משהו שנתגבר עליו כמו קבוצה ונצא מזה יותר טובים".

על הבוז של האוהדים לדונטה סמית': "לקהל יש זכות להביע את דעתו, אבל אני לא חושב שזה היה במקום. היו לו משחקים יותר טובים ופחות טובים. לפעמים צריך ללכת עם שחקנים גם כשלא הולך". פרנקו נשאל מדוע לא הוריד אותו לספסל גם בדקות החלשות שלו: "אנחנו זוכרים מספיק משחקים מהשנתיים האחרונות שלו שהוא ניצח, אפילו בימים שהוא דשדש לפני כן ואז בא והכריע בסיום". על הפציעה של דרווין קיצ'ן אמר המאמן: "הוא בתהליך, נראה את ההשפעה והפציעה שלו, זה ייקח כשבוע וחצי עד שנדע איך קיצן מרגיש".

רוברט רות'בארט, שהיה המצטיין במשחק וסיים עם 25 נקודות ו-13 ריבאונדים, אמר בסיום: "איך השינוי קרה? זה משהו שקורה פעם בעונה, פעם בחיים, קשה לתאר את זה. כשיצאנו במחצית ידענו או שניקח את עצמנו בידיים, או שנפסיד ב- 40 הפרש את המשחק או שניקח את עצמנו בידיים. שיחקנו הגנה טובה, לא עשינו טעויות ולא נתנו לירושלים סלים קלים. בהתקפה זה פשוט 'זרם'. זה היה חיבור טוב ומדהים על הפרקט /שלנו ואני מקווה שנציג את זה לאורך זמן.

"זה ניצחון מהאגדות. ואני חושב שזה ישפיע עלינו לטובה בעתיד. באופן אישי אני מרגיש הרגשה טובה ומעולה לנצח כאן בארנה. אבל באופן קבוצתי אנחנו צריכים להסתכל קדימה, לא לחגוגג יותר מדי, אנחנו עדיין צריכים להמשיך להשיג ניצחנות".

מאמן עירוני נהריה רועי חגאי הוסיף: "אמרתי לשחקנים במחצית שהם נראים סובלים, שאנחנו בארנה, מול קבוצה גדולה, שיעלו על הפרקט ויהנו מהמשחק. אמרתי להם שפחות מעניין אם תנצחו או תפסידו, תשחקו כדורסל ושיהיה לכם כיף. התחלנו את המשחק טוב, ולהלחץ עבר לירושלים.

"כשהקהל שורק לך בוז כקבוצה ביתית זה לרעתם. זה לא מגיע לדני הבוז הזה. לדעתי דני פרנקו הוא אחד המאמנים הטובים בירשאל, אבל אני לא אשפוט את הקהל של הפועל ירושלים. נפלאות דרכי הספורט, ואחרי שהלחץ עבר אליהם, ניצחנו. יש לנו פציעה של נייט וזו מכה קשה, רצינו לשחק גם בשביל נייט".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully