וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל הפתיעה את אתלטיקו מדריד עם 0:1

המחזור המשמח של ריאל מדריד נמשך: אחרי המעידה של ברצלונה, גם האלופה כשלה עם הפסד ביתי ראשון בליגה מאז מאי 2013. לוסיאנו וייטו הכריע בשער יפהפה (84). ריאל סוסיאדד - אתלטיק בילבאו 1:1

מריו מנדז'וקיץ' שחקן אתלטיקו מדריד מופל על ידי ויקטור רואיס שחקן ויאריאל. AP
נפילה בלתי צפויה. מריו מנדז'וקיץ' לפני ויקטור רואיס/AP

ריאל מדריד לא יכלה לבקש מחזור מוצלח יותר לפני היציאה למרוקו לכבוד אליפות העולם לקבוצות. אחרי הניצחון שלה על אלמריה והתיקו של ברצלונה בחטאפה, הגיעה הערב (ראשון) המעידה של אתלטיקו מדריד השלישית, שהפסידה בביתה 1:0 לוויאריאל. סביליה פספסה הזדמנות להתקרב אליה עם 0:0 מול אייבר, כשבמשחק המוקדם ניצחה אספניול 1:2 את גרנאדה. את הערב חתם הדרבי הבאסקי בו נפרדו ריאל סוסיאדד ואתלטיק בילבאו ב-1:1.

לוסיאנו וייטו שחקן ויאריאל (משמאל) עם דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
לא התחשב במאמן שהעלה אותו לבוגרים בראסינג. לוסיאנו וייטו עם דייגו סימאונה/GettyImages

אתלטיקו מדריד - ויאריאל 1:0

ב-13 במאי 2012, מחזור הסיום של העונה בליגה הספרדית, ויאריאל הייתה זקוקה לנקודה ביתית מול אתלטיקו כדי לשרוד, אבל רדאמל פלקאו כבש בנגיחה בדקה ה-88 והוריד את הצוללת הצהובה לליגה השנייה. הערב הגיעה הנקמה, כאשר ויאריאל הנחילה לאלופת ספרד הפסד ביתי ראשון בליגה מאז 12 במאי 2013 (2:1 לברצלונה).

סרחיו אסנחו לא נתן לקבוצתו לשעבר להכניע אותו, כשגם השופט בלט עם אי שריקה לפנדל לזכות ויאריאל על סף סיום המחצית ועם פסילת שער נגיחה חוקי של מריו מנדז'וקיץ' בטענה מגוחכת לעבירה בדקה ה-59. שש דקות לפני שריקת הסיום, כשאתלטיקו לוחצת, הגיעה העקיצה מן העבר השני. מוי גומס מסר נהדר לארגנטינאי לוסיאנו וייטו, שעבר בקלילות את דייגו גודין והכניע את מיגל אנחל מויה. וייטו בן ה-21 ערך את הופעת הבכורה שלו בראסינג קלוב כאשר דייגו סימאונה היה המאמן. הערב הוא לא התחשב במאמנו לשעבר והעניק לוויאריאל ניצחון ראשון בוויסנטה קלדרון אחרי חמש שנים ויום (13 בדצמבר 2009). אתלטי פספסה הזדמנות להיצמד לברצלונה השנייה ושימחה את ריאל מדריד שמקדימה אותה בשבע נקודות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תקציר: אייבר - ספורטינג חיחון 0:2. one
אייבר ממשיכה להפתיע. דרק בואטנג עוצר את אבר באנגה/one

סביליה - אייבר 0:0

האנדלוסים נותרו ללא הפסד ביתי מאז חודש פברואר, אבל שמטו נקודות חשובות ברמון סאנצ'ס פיחואן ופספסו הזדמנות להגדיל את יתרונם בקרב על המקום הרביעי. אייבר, הקבוצה עם התקציב הצנוע ביותר בליגה הספרדית, הציגה הגנה קשוחה ומנעה מהמארחת להבקיע. גם כניסתם של קרלוס באקה וג'רארד דאולופאו לא עזרה לאונאי אמרי, שראה את קבוצתו נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

ריאל סוסיאדד - אתלטיק בילבאו 1:1

הדרבי הבאסקי היה קרב צמרת בשנים האחרונות, אך העונה שתי הקבוצות קרובות יותר לתחתית ולא יכולות להיות מרוצות מחלוקת הנקודות. המשחק החל נהדר מבחינת המארחים שעלו ליתרון כבר אחרי שלוש דקות משער של קרלוס ולה המקסיקני. בילבאו חיפשה את השוויון ואוסקר דה מרקוס מצא אותו בדקה ה-61. אמריק לאפורט הורחק בצהוב שני עשר דקות לסיום.

אספניול - גרנאדה 1:2
לאספניול: פליפה קאיסדו (34), כריסטיאן סטואני (90). לגרנאדה: יוסף אל עראבי (61)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully