וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בביצועי דה חאה: "תצוגת השוערות הגדולה ביותר של שוער ביונייטד"

צפו בתקציר: דויד דה חאה הוכתר כאיש המשחק אחרי הניצחון הגדול של יונייטד על ליברפול, סולשאר החמיא לו. ואן חאל: "הניצחונות מראים שהשחקנים מאמינים בפילוסופיה". רוג'רס: "הגענו למספיק הזדמנויות כדי לנצח"

one
חואן מאטה, מנצ'סטר יונייטד, חוגג. GettyImages
הנקמה הושלמה. חואן מאטה צוהל/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד השיגה הערב (ראשון) נקמה על התבוסה לפני תשעה חודשים של ליברפול 3:0, והשיגה אותה תוצאה כשהשדים האדומים סיפקו תצוגת כדורגל נפלאה באולד טראפורד בדרך לניצחון שישי רצוף שמעלה אותם למקום השלישי בפרמיירליג. ויין רוני (12), חואן מאטה (40) ורובין ואן פרסי (71) העניקו שלוש נקודות חשובות במאבקי הצמרת ללואי ואן חאל, בזמן שליברפול נושרת למקום התשיעי וממשיכה בהתרסקות אחרי ההדחה מליגת האלופות.

לואי ואן חאל היה מרוצה מאוד בסיום, והודה שהמצטיין היה דויד דה חאה שעצר את מריו באלוטלי וחבריו פעם אחר פעם: "אתה תמיד יכול להגיד שחלק מהשחקנים משפיעים יותר על המשחק, וכמובן שלדויד דה חאה יש השפעה אדירה. הכדורים היו בהישג יד, אבל הוא עשה את זה בצורה יפה מאוד. אני יכול גם להזכיר שחקנים אחרים שהיו טובים מאוד וגם להם הייתה השפעה גדולה על המשחק".

יונייטד הביסה 0:3 את ליברפול

על המשחק עצמו אמר המאמן ההולנדי: "כבשנו שערים יפים מאוד ושמרנו על המערך בצורה טובה מאוד, אבל למרות השערים שכבשנו, איבדנו מצבים אחרים וגם איבדנו כדורים. היה לנו קל לשחק כי היו לנו הרבה שטחים, ולמרות זאת איבדנו כדורים. היום אני חושב שהיינו הקבוצה העדיפה והגיע לנו לנצח. זה לא היה אותו משחק כמו נגד סאות'המפטון. לחצנו יותר מקדימה וזה היה המפתח. זה חשוב מאוד שאנחנו מנצחים את המשחקים מכיוון שכך השחקנים מאמינים בפילוסופיה, אבל עדיין אנחנו חייבים להשתפר".

ובינתיים כוכב העבר אולה גונאר סולשאר הביע התלהבות רבה מההופעה של דה חאה, ואמר: "ראיתי כמה הופעות גדולות של שוערים ביונייטד, אם זה שמייכל ו-ואן דר סאר, אבל היום זו הייתה כנראה תצוגת השוערות הגדולה ביותר שראיתי משוער של יונייטד. היו שש הזדמנויות ברורות שהיו אמורות להיכנס. הוא עמד בזה".

סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול מול מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הולכים ומידרדרים. ג'רארד/GettyImages

ברנדן רוג'רס ניסה להסביר את הדעיכה של סגנית האלופה האנגלית, ואמר: "אני חושב שעשינו מספיק כדי לנצח את המשחק, אבל לא היינו מספיק פוריים במונחים של כיבוש שערים. אם להיות הוגנים עם השחקנים, ייצרנו הרבה מאוד הזדמנויות היום וזה שדויד דה חאה הוא האיש של המשחק מסכם לך את הכול. הגענו למספיק הזדמנויות כדי לנצח את המשחק".

על השערים שספגה קבוצתו, אמר רוג'רס: "ביצענו טעויות הגנתיות וזה עלה לנו ביוקר. אתה פשוט לא יכול לספוג שערים כפי שספגנו. השער הראשון היה מאכזב מבחינתנו. נראינו כמי שהולכים לכבוש שער יתרון, ובמקום זאת הם הבקיעו. איבדנו את השליטה במרכז, וזה משהו שאתה לא יכול לאפשר לעצמך, וגם שני השערים שבאו לאחר מכן היו מאכזבים. היום רצינו להגיע לכאן ולייצר מצבים כי זה משהו שלא עשינו לאחרונה. לפחות הגענו להזדמנויות, אבל אם נצמצם את הטעויות, נזכה ביותר ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully