וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף הסיר את מועמדותו מתפקיד ראש האגף המקצועי

14.12.2014 / 17:42

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מאמן הכדורסל ואיש סיעת "עוז" לא יחליף את אריק שיבק בתפקיד: "מצר על כך שאיגוד הכדורסל מנוהל על ידי אנשים כאלה שהם פוליטרוקים מהזן הנמוך ביותר. מן הראוי שהמנכ"ל יפוטר"

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. מגד גוזני
זועם. שרף/מגד גוזני

מאמן הכדורסל וחבר סיעת "עוז" צביקה שרף הודיע היום (ראשון) על הסרת מועמדותו באופן רשמי מתפקיד ראש האגף המקצועי באיגוד הכדורסל. כפי שפרסמנו לפני כחודש, במגעים בין שרף ליו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי התגלו פערים מהותיים, בעיקר בכל הנוגע לסמכויותיו של שרף, והאחרון לא היה מוכן להתפשר בנושא זה.

בהנהלת איגוד הכדורסל צפויים לדון בנושא זה בישיבה מחרתיים, וכעת נראה שהתפקיד יוטל לפחות באופן זמני על יו"ר הוועדה המקצועית מוישל'ה ויינקרנץ והמאמן הראשי של האקדמיה של איגוד הכדורסל ישראל לב.

"מאז חודש ספטמבר כאשר קיבלתי פניה מוסמכת לקחת עלי את תפקיד המנהל המקצועי ועד לפני כשבועיים התנהל איתי משא ומתן", אמר שרף בהודעתו, "בכל פעם שהשגתי הסכמה עם מנהלי המשא ומתן, הם חזרו אחרי מספר ימים עם בקשות שונות ומשונות ולמעשה עם טרפוד התמנותי לתפקיד. מפעם לפעם הגיעו הדלפות ברורות, שפגעו בי ובסמכויות שרציתי לקבל ועליהן הוסכם.

"לכאורה נראה כי מנכ"ל איגוד הכדורסל וחבר מרעיו, אלה שמסמלים את כל הדוחה ורע בניהול האיגוד, טרפדו את המינוי שלי כי לא מעניין אותם הכדורסל. מעניין אותם לעצור כל נושא של ניהול מקצועי. אני הייתי מוכן לוותר הרבה למען הכדורסל והם רצו רק לנסות לפגוע בי משיקולים פוליטיים. הם רוצים לשלוט ולהכשיל את איגוד הכדורסל גם משיקולים פוליטיים".

שרף המשיך בהודעתו ואמר: "אותו מנכ"ל שאמור להיות חף ממעורבות פוליטית הוא ראש סיעה באיגוד ומעורב בכל הבחישות כולל טירפוד המינוי שלי שכבר לפני שבועיים הגיע לפיצוץ, כאשר הגיע לידי טיוטת חוזה שלא הייתה קרובה למה שסוכם. אין לי אלא להצר על שכך מנוהל איגוד הכדורסל על ידי אנשים כאלה שהם פוליטרוקים מהזן הנמוך ביותר, ביום שבו התברר איך המנכ"ל ניהל את ארגון גמר גביע המדינה. מן הראוי שהמנכ"ל הזה יפוטר ויסיים את תפקידו ואולי איגוד הכדורסל ינוהל טוב יותר וינשום לרווחה. בכל מאבקי למען איגוד טוב יותר אני דם מכה על חטא שלא אפשרתי לשי שני ודני חלוץ לסלק את בן שושן מהמושכות".

משה ויינקרנץ יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל. ברני ארדוב
הסמכויות חוזרות אליו. ויינקרנץ/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • צביקה שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully