וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק תיקו ליובנטוס, רומא צימקה את הפער בפסגה לנקודה

שער מספרת נפלא של ראג'ה נאינגולן (40) סידר לג'אלורוסי 0:1 בגנואה. האלופה סיימה ב-1:1 מאכזב מול סמפדוריה. מילאן ניצחה 0:2 את נאפולי ועלתה על חשבונה למקום השישי

שחקני יובנטוס, פול פוגבה, אנג'לו אוגבונה, פטריס אברה. רויטרס
חגגו מוקדם מדי. פוגבה, אוגבונה ואברה/רויטרס

הצמרת בליגה האיטלקית מתחממת. המחזור ה-15 נמשך היום (ראשון) ואחרי שיובנטוס איבדה שתי נקודות ב-1:1 מול סמפדוריה, רומא ניצלה זאת עם 0:1 בחוץ על גנואה וצימקה את הפער בפסגה לנקודה בלבד. פיורנטינה ניצחה 1:2 בחוץ את צ'זנה. במשחק שסגר את הערב השיגה מילאן ניצחון יוקרתי, 0:2 על נאפולי ועלתה למקום השישי.

seperator
ראג'ה נאינגולן שחקן רומא (שמאל) עם אדם ליאיץ'. AP
איזה גול. נאינגולן חוגג אחרי השער בגנואה/AP

יובנטוס - סמפדוריה 1:1

הגברת הזקנה איבדה יתרון וגם נקודות במשחק הצהריים שפתח את יום ראשון. פטריס אברה שהגיע בקיץ ממנצ'סטר יונייטד , נגח פנימה אחרי כדור קרן והעלה את יובה ל-0:1 בדקה ה-12, אבל סמפ יצאה קדימה והשוותה בדקה ה-51. מנולו גביאדיני הלוהט קיבל את הכדור באזור הרחבה ושלח ברגל שמאל, מ-17 מטר, לפינה התחתונה של ג'אנלואיג'י בופון.

גנואה - רומא 1:0

רק ביום רביעי רומא ספגה מפח נפש גדול כשהודחה מליגת האלופות עם הפסד ביתי מול מנצ'סטר סיטי והערב הקבוצה של רודי גרסיה עשתה צעד גדול בקרב על האליפות וצימקה את הפער מיובנטוס המוליכה לנקודה בלבד. המשחק נפתח רע מאוד מבחינתה של גנואה שאיבדה את השוער שלה מתיאה פרין אחרי הכשלה ברחבה בדקה ה-30, אבל אוג'ניו לאמלה מחליפו עצר את הפנדל של אדם ליאיץ' בנגיעה הראשונה שלו בכדור בסרייה א'. הרומאים המשיכו להפעיל מכבש ובדקה ה-40 הגיע הרגע של המשחק. מייקון מצא את ראג'ה נאינגולן שמקצה הרחבה שלח כדור בחצי מספרת לפינה ופנימה. רומא העלתה את מאזנה ל-35 נקודות, גנואה תרד למקום השישי אם נאפולי תנצח בהמשך הערב את מילאן.

ג'רמי מנז שחקן מילאן חוגג. GettyImages
חגג על נאפולי. מנז/GettyImages

מילאן - נאפולי 0:2

בעבר הלא רחוק המפגש בין השתיים היה קרב על האליפות באיטליה, הערב שתי הקבוצות נפגשו לקרב של שיפולי הצמרת ובו ניצחה בגדול הקבוצה של פיפי אינזאגי. פרננדו טורס נשמט ברגע האחרון מההרכב של המארחים בשל שפעת אבל ז'רמי מנז העלה את הרוסונרי ליתרון כבר בדקה השישית אחרי שחלף על פני קוליבאלי ומקרוב בעט לרשת. ג'יאקומו בונאבנטורה נעץ את השני בנגיחה אחרי הרמה של ארמרו מצד שמאל. מילאן חלפה על פני נאפולי ועלתה למקום השישי בעקבות הניצחון הזה, הפרטנופי עם משחק ליגה רביעי רצוף ללא ניצחון.

משחקים נוספים:

אודינזה - ורונה 2:1
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (31). לוורונה: לוקה טוני (45), לזארוס כריסטודופולוס (46)

פארמה - קליארי 0:0

צ'זנה - פיורנטינה 4:1
לצ'זנה: סטפן סאביץ' (60, עצמי). לפיורנטינה: בורחה ואלרו (44), סטפן סאביץ' (47), גונסאלו רודריגס (79), אל חמדאווי (90).

לוקה טוני שחקן ורונה חוגג שער 300 בקריירה. AP
שער 300 בקריירה. לוקה טוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully