וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגקאמפ נבחר לשחקן הטוב ביותר של נבחרת הולנד ב-25 השנים האחרונות

חלוץ העבר האגדי גבר על קוקו, ואן ברונקהורסט, רונאלד קומאן ופרנק דה בור. ייכנס להיכל התהילה של הכדורגל הולנדי וייבנה לכבודו פסל. יו"ר ההתאחדות: "הציבור כל כך נהנה ממנו"

עוזר מאמן אייאקס, דניס ברגקאמפ. GettyImages
כבוד גדול. ברגקאמפ/GettyImages

שחקן העבר האגדי, דניס ברגקאמפ, נבחר לשחקן הכי טוב של נבחרת הולנד ב-25 השנים האחרונות. חלוץ העבר שמשמש היום כעוזרו של פרנק דה בור באייאקס, היה מועמד לפרס והתחרה בפיליפ קוקו, רונאלד קומאן, פרנק דה בור וג'יובאני ואן ברונקהורסט.

מי שניהל את התחרות היא ההתאחדות לכדורגל של הולנד והיא התבצעה במתכונת של הצבעת אוהדים. ברגקאמפ ייכנס להיכל התהילה של הכדורגל ההולנדי וייבנה לכבודו פסל. זה יהיה הפסל השני שלו אחרי זה שהוצב מחוץ לאצטדיון האמירויות בלונדון לפני כמה חודשים.

נשיא ההתאחדות ההולנדית, מיכאל ואן פראג, אמר: "ברגקאמפ היה כדורגלן עם טכניקה נפלאה, תמיד הייתה לו עין להכניס כדורי עומק והוא היה מאסטר של המסירה האחרונה לגול. הציבור ההולנדי נהנה ממנו בהרבה משחקים במדי האורנייה. לפיכך הוא מתאים בצורה נהדרת להצטרף לשחקני העבר האחרים שכבר נמצאים בהיכל התהילה של נבחרת הולנד".

ברגקאמפ בן ה-45 לבש את מדי נבחרת הולנד 79 פעמים וכבש בהן 37 שערים, המפורסם ביותר כנראה במשחק רבע גמר מונדיאל 1998 נגד ארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully