וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: מחמוד קנדיל סובל משבר באצבע, ייעדר כשבועיים עד חודש

14.12.2014 / 17:10

השוער עבר צילום אחרי הפציעה מול באר שבע והתברר כי הוא סובל משבר קל. רן קדוש יחליפו בין הקורות. בקבוצה החמיאו למאמן החדש, אלי כהן, שהחדיר ביטחון בשחקנים

one

שביעות רצון גדולה בבני סכנין מהניצחון על הפועל באר שבע 0:2 אתמול (שבת), כשאת מירב המחמאות קצר המאמן החדש אלי כהן. בהנהלת סכנין היו מרוצים מאוד מהעובדה שכהן עלה מול הפועל באר שבע בהרכב התקפי ולא חשש מהיריבה, וציינו שהוא החדיר החדיר ביטחון ואמונה בכל השחקנים, בעיקר במגן השמאלי איגור יובאנוביץ' שכבר היה בדרך החוצה. גורם בהנהלה אמר: "קנינו את איגור בחמישים אלף יורו ועד עכשיו הוא לא קיבל את הביטחון שהוא היה צריך לקבל. אתמול ראינו שהוא שחקן נהדר ומגיע לאלי קרדיט על זה".

בסכנין היו מאוכזבים מעט מכמות הקהל שהגיע, אך בטוחים שאם הקבוצה תמשיך לשחק כמו מול הפועל באר שבע, גם אצטדיון דוחא יתמלא במשחקים הקרובים. אפרופו המשחקים הקרובים, בקבוצה מאוכזבים מאוד מכך שדווקא אחרי הניצחון החשוב, איסמעיל ריאן ומוחמד גדיר לא יוכלו לשחק בשבוע הבא, נגד מכבי חיפה ממנה הם מושאלים. מי שעשוי לקבל את המפתחות בחלק הקדמי הוא מילאן בויוביץ' שאתמול ישב על הספסל.

"אפשר להגיד שזה המשחק הכי טוב שלי בסכנין", אמר ריאן על התצוגה מול באר שבע, "אבל מה שיותר משמח אותי זה שהקבוצה שיחקה טוב ושניצחנו. אלי כהן אמר לנו ברגע שהוא בא שסכנין איבדה העונה קצת מהזהות והמנטליות שלה - לשחק אגרסיבי, נחוש וחזק - ואני חושב שאחרי שעבדנו על זה כל השבוע, שטפנו את המגרש ושיחקנו אגרסיבי".

על כך שלא ישחק מול חיפה אמר ריאן: "אנחנו יודעים שלא נשחק שבוע הבא, יש הרבה שחקנים טובים בסגל. זו לא החלטה שלנו ונצטרך לכבד את זה".

מוחמד קנדיל שוער בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ייאלץ לנוח תקופה. קנדיל/אדריאן הרבשטיין

בשורות פחות טובות מגיעות מכיוונו של השוער מחמוד קנדיל, שנפצע במהלך המשחק. קנדיל עבר היום צילום שבו התברר כי הוא סובל משבר באצבע בכף ידו. קנדיל צפוי להיעדר תקופה של בין שבועיים לחודש כשרן קדוש יחליפו בין הקורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully