וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוס: "קייהיל כל הזמן צלל". מוריניו: "השחקנים שלי לא עשו הצגות"

מנג'ר האל סיטי העביר ביקורת על החלטות השיפוט בהפסד לצ'לסי: "לשופט היה יום נורא". מנג'ר הבלוז: "לא מאמין שקייהיל צלל". דז'קו וקומפאני נפצעו בסיטי, שניצחה בלסטר. ונגר זכה לעידוד ואמר: "הכי חשוב שהאוהדים הולכים הביתה מאושרים"

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי (מימין) עם סטיב ברוס מאמן האל סיטי. GettyImages
חילוקי דעות ביניהם. מוריניו וברוס/GettyImages

אחרי ההפסד הראשון העונה בשבוע שעבר לניוקאסל, חזרה הערב (שבת) צ'לסי למסלול הניצחונות עם 0:2 על האל סיטי, במסגרת המחזור ה-16 בפרמיירליג. הבלוז עלו למקום הראשון עם 39 נקודות, שלוש יותר ממנצ'סטר סיטי השנייה, שבעצמה עשתה את שלה עם 0:1 על לסטר בחוץ. ארסנל הרשימה מאוד והביסה 1:4 את ניוקאסל.

האל סיטי נותרה ב-10 שחקנים לאחר שטום האדלסטון הורחק בדקה ה-60 בעקבות עבירה על פליפה לואיס. למרות זאת, סטיב ברוס היה מלא טענות כלפי השופט כריס פוי, כשטען שגארי קייהיל היה צריך לקבל כרטיס אדום לאחר התחזות שלו. "אם הוא לא צלל, אני לא יודע מה זו צלילה", אמר ברוס, "לכריס פוי היה יום נורא, הוא היה צריך להרחיק את קייהיל. יכולנו להגן טוב יותר, אבל הנושא המרכזי במשחק היה ההצגות של קייהיל. השופט שלף שני כרטיסים צהובים לשחקנים שלנו על צלילות, אבל קייהיל נשאר על המגרש גם אחרי תיקול קשה וגם אחרי צלילות. כולנו יודעים מה הוא ניסה לעשות, הוא ניסה להשיג פנדל והשופט היה קרוב לשם ולא הרחיק אותו".

ז'וזה מוריניו הגיב בתקיפות לטענות ואמר שהשחקנים שלו משחקים בצורה נקייה: "אני מאמין בתום הלב של השופט. וויליאן ודייגו קוסטה לא עשו הצגות. בעונה שעברה אני הייתי הראשון לומר שאוסקר צריך להישאר על הרגליים, אבל הרבה שחקנים מהרבה קבוצות אחרות צוללים הרבה יותר במדינה בה כולנו אוהבים משחק נקי. אני לא מאמין שקייהיל צלל, חסמו את הריצה שלו, נגעו בו וגרמו לו לאבד את שיווי המשקל, אבל הוא בחור הגון ואני לא מאמין שצלל".

על הניצחון עצמו אמר המיוחד: "אנחנו משחקים טוב מאוד מאז אוגוסט, במשך ארבעה חודשים אנחנו משיגים תוצאות טובות בכל המסגרות, הקבוצה חזקה כמו שאני מצפה ממני והרגעים החלשים לא חזרו על עצמם. הצלחנו לחזור לעצמנו אחרי ההפסד במחזור שעבר עם שני ניצחונות".

מאמן מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. AP
הרבה דאגות. פלגריני/AP

מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני נשמע מתוסכל מאוד מהפציעות של אדין דז'קו ו-וינסנט קומפאני, שנפגע שוב בקאמבק שלו. החלוץ הבוסני מצטרף לרשימה ארוכה של חלוצים פצועים, שכוללת גם את סטבן יובטיץ' וסרחיו אגוארו.

"קשה לאבד את שניהם. וינסנט קומפאני סובל מאותה פציעה ממנה סבל לפני כמה שבועות בשריר האחורי. גם דז'קו ייעדר למשך כמה שבועות, אני חושב שהוא לא יחזור לפני 2015. גם ליובטיץ' הייתה פציעה בשריר האחורי אחרי המשחק מול רומא".

על המשחק עצמו אמר פלגריני: "אני מאושר כי היום היה משחק קשה בשבילנו והיה שבוע קשה. היינו צריכים לעלות לשמינית גמר ליגת האלופות, והצלחנו לעשות את זה, ואז היינו צריכים להתאושש אחרי 72 כדי לנצח היום. היינו חסרי מזל כי שיחקנו בלי אגוארו, דז'קו ויובטיץ' וקשה לשחק בלי חלוץ, אבל הצלחנו לכבוש שער אחד. אני מבסוט מאוד מכל השבוע וגם מהמשחק הזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. Paul Gilham, GettyImages
"אני אסיר תודה כלפי האוהדים". ונגר/GettyImages, Paul Gilham

ארסן ונגר היה מרוצה מאוד לאחר ה-1:4 השני ברציפות של ארסנל (ניצחה באותה תוצאה גם את גלאטסראיי בליגת האלופות). המנג'ר הצרפתי אמר: "אנחנו מסוגלים לכבוש שערים והוכחנו את זה שוב הערב. היה משחק דימני וגם היינו יציבים מאוד בהגנה. היינו מסוכנים מאוד בהתקפה. הצלחנו לנצח בדרך משכנעת, כבשנו ארבעה שערים ואני מרוצה. התגובה אחרי ההפסד לסטוק סיטי הייתה טובה מאוד ואני מקווה שנמשיך כך".

בשבוע שעבר, אחרי ההפסד לסטוק סיטי, היו עימותים אלימים בין אוהדי התותחנים שתומכים בוונגר לבין אלה שמתנגדים לו. הפעם האוהדים, לפחות חלקם, עודדו אותו. ונגר אמר על זה: "אני אסיר תודה ואני נהנה מזה, אבל הדבר החשוב ביותר זו הדרך בה אנחנו משחקים כדורגל. חשוב שהאוהדים הולכים הביתה מאושרים כי שיחקנו טוב וניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully