וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "נצטרך להשתפר כדי להדביק את הפער בפסגה"

מאמן ברצלונה הביע את אכזבתו אחרי ה-0:0 מול חטאפה, אבל שמר על אופטימיות: "הליגה עדיין ארוכה". צ'אבי: "התוצאה הזו היא צעד אחורה עבורנו"

המחזור ה-15 בליגה הספרדית נפתח אמש (שישי) עם ניצחונה של ריאל מדריד על אלמריה. הבלאנקוס התבססו בפסגה וברצלונה, שהיתה חייבת ניצחון כדי להיצמד אליה פספסה הערב שתי נקודות חשובות מאוד עם 0:0 מאכזב מאוד במדריד מול חטאפה. ליאו מסי הדביק כדור למשקוף, אבל הפעם הכוכב הארגנטינאי לא מצא את הרשת אחרי ההצגה שלו והשלושער במחזור הקודם בדרבי מול אספניול.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. Denis Doyle, GettyImages
יום מאכזב. מסי/GettyImages, Denis Doyle

"ניסינו לעשות את המיטב שלנו. תמיד קשה להבקיע את השער הראשון מול קבוצה כל כך אגרסיבית", כך אמר צ'אבי לאחר התיקו המאכזב במדריד.

צ'אבי הוסיף: "היו לנו שלוש הזדמנויות נהדרות אבל עכשיו אנחנו רחוקים ארבע נקודות מריאל מדריד. התוצאה הזו היא צעד אחורה עבורנו". הקשר התייחס לשיטת המשחק החדשה: "אנחנו מרגישים נוח עם 4:3:3 או עם שיטה אחרת. זה תלוי במשחק הספציפי".

לואיס אנריקה המאמן הביע את אכזבתו בסיום: "זו ליגה ארוכה. אנחנו צריכים להשתפר כדי להדביק את הפער. היינו הרבה יותר טובים מהיריבה הערב, היו לנו הרבה מצבים. אני צריך לראות את המשחק שוב אבל ראיתי הרבה התקפות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully