וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחון דרמטי לפאלרמו על ססואולו, 0:3 ללאציו על אטאלנטה

שער של אנדראה בלוטי המחליף בתוספת הזמן הוליך את הסיציליאנים ל-1:2 על ססואולו. צמד של מאורי סידר ללאציו ניצחון שלישי רצוף ומקום שלישי

אנדראה בלוטי שחקן פאלרמו. Tullio M. Puglia, GettyImages
טירוף בסיום. אנדראה בלוטי/GettyImages, Tullio M. Puglia

פאלרמו הוציאה הערב (שבת) לדרך את המחזור ה-15 בליגה האיטלקית, ועשתה זאת עם שער ניצחון דרמטי ב-1:2 על ססואולו. לאציו הביסה 0:3 את אטאלנטה ועלתה למקום השלישי.

פאלרמו - ססואולו 1:2

המארחת לא הפסידה בששת משחקיה האחרונים, הרצף של האורחת עמד על שמונה. אחרי הפינאלה הדרמטי, רק זה של פאלרמו החזיק מעמד. העולה החדשה המשיכה בכושר הטוב שלה ועלתה ליתרון כבר בדקה השלישית, כשפאולו דיבאלה הארגנטינאי הגביה כדור קרן ולוקה ריגוני נגח פנימה וחגג מחזור שני ברציפות. סטפנו סורנטינו מנע לאחר מכן שערים מספיר טיידר וסימונה זאזה, כשהתסכול של ססואולו גבר עם הרחקתו של השוער אנדראה קונסילי בדקה ה-66, בשל עבירה מחוץ לרחבה על אנצו מארסקה. למרות זאת, בדקה ה-85 הגיע השוויון של האורחים, כשהמחליף לאונרדו פאבלוטי ניצל טעות בהגנה וירה בשמאל לרשת של סורנטינו את שערו הראשון בקריירה בסרייה A. נגמר? ממש לא. המחליף אנדראה בלוטי, שנכנס בדקה ה-89, חיכה לדקה השלישית של תוספת הזמן וביטל את מלכודת הנבדל של ססואולו כדי להקפיץ את הקהל ברנצו ברברה. סורנטינו עוד מנע שוויון בדקה ה-94 וססואולו סיימה בתשעה שחקנים לאחר הרחקתו של פאולו קנבארו.

סטפנו מאורי שחקן לאציו חוגג. AP
צמד בדרך למקום השלישי. מאורי/AP

לאציו - אטאלנטה 0:3

בשקט בשקט, מתחת לרדאר, לאציו ממשיכה את העונה הטובה שלה ועלתה למקום השלישי עם עוד ניצחון חלק באולימפיקו. אחרי ה-1:2 בחוץ על פארמה, הקבוצה מרומא התקשתה במחצית הראשונה אבל התפוצצה במחצית השנייה. סטפנו מאורי כבש את הראשון בדקה ה-51 אחרי שניצל בישול מצד ימין של פליפה אנדרסון ובעט מקרוב לרשת. 20 דקות חלפו עד שמאורי השלים צמד עם בעיטה מסובבת מתוך הרחבה לפינה הרחוקה וסנאד לוליץ' שחקן נבחרת בוסניה קבע את תוצאת הסיום עם נגיחה מקרוב תשע דקות לסיום. לאציו חלפה על פני גנואה עם בזכות הפרש שערים עדיף ותתארח אצל אינטר במחזור הבא. הקבוצה מברגאמו עלולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום בתום המחזור הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully