וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן החדש של נבחרת בוסניה: מחמד בז'דרביץ'

כמעט חודש אחרי התבוסה בישראל ופיטוריו של סאפט סושיץ', ההתאחדות הבוסנית בחרה את המחליף בן ה-54, שהעלה כמאמן את איסטרה וגרנובל לליגה הראשונה בצרפת. בז'דרביץ': "זה שיא הקריירה שלי"

שחקני נבחרת בוסניה. קובי אליהו
יש מאמן חדש. נבחרת בוסניה/קובי אליהו

פחות מחודש לאחר ההפסד 3:0 בישראל ופיטוריו של סאפט סושיץ', נבחרת בוסניה מינתה היום (שבת) מאמן חדש: מחמד (משה) בז'דרביץ'. המאמן בן ה-54 נבחר לאחר התייעצות ארוכה של אנשי ההתאחדות הבוסנית, שהעדיפו אותו על פני מילובאן רייבאץ, מאמן נבחרת גאנה לשעבר, וכן על פני שחקן העבר סרגיי ברבארז.

בז'דרביץ' הבוסני, קשר ז'לייזניצ'אר בעברו, רשם 54 הופעות במדי נבחרת יוגוסלביה וכבש במדיה ארבעה שערים, כשלקראת סוף הקריירה גם הספיק לשחק פעמיים במדי בוסניה. פרט לז'לייזניצ'אר, את מרבית הקריירה הוא עשה בשורות סושו הצרפתית ולאחר מכן שיחק גם בנים. גם את הקריירה כמאמן החל בצרפת, כשאת הישגיו הגדולים רשם כקבלן עליות לליגה הבכירה - עם איסטרה ב-2004 וגרנובל ב-2008. לאחר מכן נכשל בסושו ולאחרונה עבד בקטאר.

בז'דרביץ' אמר לאחר מינויו: "אני שמח וגאה. לא היה קל לנצח במירוץ לתפקיד את המועמדים האחרים שהיו טובים מאוד. זה שיא הקריירה שלי, אבל מצפה לי עבודה רבה. החל מהשבוע הבא אתחיל לעבוד בקצב גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully