וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון: "זו הנקמה שלנו, מכבי תל אביב צריכה לנצח כל אחת"

12.12.2014 / 8:13

קפטן מכבי תל אביב מרוצה מהניצחון בזאגרב, שמחק את ההפסד בסיבוב הראשון: "לינהארט עלה בלי רגשי נחיתות, חשוב שכולם יתרמו ככה". גודס ממתין לחיזוק, המתיחות בין פארגו לטיוס נמשכת

עריכה: ניב פוקס

מכבי תל אביב הבטיחה אמש (חמישי) את המקום השני בבית ב' ביורוליג, אחרי שניצחה את צדביטה זאגרב בתוצאה 71:82. לאור היריבות המסתמנות, לא ברור אם עדיף לה לסיים במקום השני או השלישי.

ג'רמי פארגו שוב הציג משחק חלש והופיע למשחק רק ברבע הרביעי. ההפכפכות שמציג פארגו על המגרש מגבירה את תחושת התסכול של ראשי המועדון ממנו. גם המאמן גיא גודס, שנלחם במהלך הקיץ צירופו וממשיך לגבות אותו מאחורי הקלעים, הודה בסיום: "אני לא פסיכולוג, ג'רמי ימצא את המקום שלו בשלב מסוים. אנחנו מדברים איתו ונמצא את הפתרון. פארגו הוא השחקן הכי יקר שלנו, הוא אמור וצריך להוביל אותנו. נמצא את הדרך שבה זה יקרה".

בתוך כך, מכבי עמלים על שינויים בקבוצה ומחפשים גבוה, כשהמאמן גיא גודס רוצה חיזוק גם בעמדת הגארד, במקומו של מרקיז היינס. שחקן שנמצא חזק על הכוונת הוא מרקוס סלוטר. גודס אמר אמש כי "זה עדיין לא סגור כי יש עוד קבוצה שמדברת. אנחנו מעוניינים בו, כי הוא יכול לעזור לנו במקומות מסוימים". במקביל, אסטודיאנטס הספרדית מעוניינת לצרף את נייט לינהארט, שאתמול הפציע עם 11 נקודות (שיא עונתי).

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין לא מוצא את מקומו. פארגו/ברני ארדוב

לא אחת נכתב כאן על כך שהבעיות בקבוצה, לא רק בפן המקצועי, אלא גם בפן החברתי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לפני כחודש הלין פארגו על משחקו של טיוס ועל האדישות שלו. בין שני השחקנים קיימת מתיחות מתמשכת, שניכרה גם היטב.

יוגב אוחיון אמר על המשחק אמש: "היה משחק לא הכי יציב שלנו, אבל הניצחון חשוב. היינו מנומנמים קצת בהתחלה, אבל כל הכבוד לספסל שנתן תרומה אדירה. נייט עלה בלי רגשי נחיתות ושיחק נהדר. מאוד חשוב לנו שכל אחד בערב נתון יוכל לתרום ככה. חמישה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס, זו חלוקה נהדרת ואני חושב שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק".

על כך שהתקשו לאורך לא מעט דקות מול היריבה החלשה אמר הקפטן: "שיחקנו מול קבוצה צעירה ואנרגטית. אני חושב שהשגנו ניצחון גדול. במשחק הקודם בינינו הם ניצחו אותנו ואני חושב שזו הנקמה שלנו. כמובן שלא מדובר בנקמה אישית, אבל למועדון גדול כמו מכבי חשוב לנצח כל משחק, בטח בבית שלנו".

על יכולתו האישית אמר אוחיון: "אני מרגיש טוב על המגרש, חשוב לי מאוד להכניס את כולם לעניינים כי ננצח רק בזכות מאמץ קבוצתי. סיימנו עם מאזן 1:4 את משחקי החוץ וזה בהחלט מרשים. אמנם הבטחנו את המקום השני בבית אבל אנחנו רוצים לנצח את מלאגה במחזור האחרון בנוקיה ולהגיע במומנטום טוב לטופ 16".

מאמן צדביטה זאגרב יסמין רפשה הוסיף: "אנחנו עוברים תקופה קשה ולא מרגישים טוב פיזית ומנטלית. אחוזי העונשין שלנו היו גרועים וזה מסכם את הכל. שני שחקנים שלנו, אוקיץ ובאביץ' חוזרים מפציעות ולא בכושר מלא. כשאנחנו מציגים הגנה טובה אנו יכולים להתמודד מול כל אחד. מכבי קלעה 28 נקודות ברבע האחרון ואי אפשר לנצח אם לא עושים הגנה".

עוד באותו נושא

גיא גודס: "עסקת מרכוס סלוטר עדיין לא סגורה, יש דיבורים"

לכתבה המלאה
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול איבן רמליאק שחקן צדביטה זאגרב. GettyImages
השיגו נקמה. אוחיון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully