וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איך ייראה הבית של אלופת אירופה בטופ 16?

12.12.2014 / 0:10

עוד מוקדם, אבל ניסינו לבדוק מה מחכה לגודס בשלב הבא: פנאתינייקוס היא היחידה מלבד הצהובים שהבטיחה את מקומה בבית ה'. בארסה הבטיחה את מקומה מעשית, ריאל, קאזאן ואלבה יצטרפו בשישי?

עריכה: ניב פוקס

מכבי תל אביב הבטיחה הערב (חמישי) את המקום השני בבית ב' בשלב המוקדם של היורוליג לאחר שגברה בחוץ 71:82 על צדביטה זאגרב ומלאגה הפסידה בתום הארכה דרמטית 76:75 לצסק"א מוסקבה. המשמעות היא שהצהובים ישובצו לבית ה' בטופ 16, כשרק קבוצה אחת נכון לשלב זה בטוחה בבית הזה מלבדה - פנאתנייקוס, שהבטיחה את המקום השלישי בבית ג' למרות שהפסידה הערב למילאנו. מבית ג' צפויה להצטרף גם ברצלונה, אלא אם תפסיד במחזור האחרון בחוץ לפנאתנייקוס ופנרבחצ'ה/אולקר תנצח בביתה את באיירן מינכן, כשההפרש המצטבר יעמוד על 60 נקודות.

מכבי תפגוש גם כן את הקבוצה שתסיים במקום הראשון בבית א', שיוכרע במחזור הסיום במשחק בין ריאל מדריד לאפס אנאדולו. בית א' ישלח גם את הקבוצה שתסיים שלישית, כשייתכן שכבר מחר נוכל לדעת מי תהיה הקבוצה שתצטרף לצהובים, בתום המפגש בין קאזאן לז'לגיריס קובנה. בית ד' ישלח לבית ה' בטופ 16 את הקבוצה שתסיים במקום השני, עליו מתחרות הכוכב האדום בלגרד ואולימפיאקוס וכן את הרביעית, נפטונאס קלייפדה או גלאטסראיי, כשכרגע הליטאים קרובים יותר לסיים במקום זה.

מלבד מכבי תל אביב, גם הקבוצה שתסיים במקום הרביעי בבית ב' תעבור לבית ה' בטופ 16. אלבה ברלין תוכל להבטיח את מקומה מחר אם תנצח את לימוז', כשניצחון של הצרפתים ידחה את ההכרעה בין השתיים למחזור הסיום.

בינתיים הכירו את פנאתנייקוס, הקבוצה היחידה שהעפילה רשמית לבית ה' מלבד מכבי תל אביב.

גיא גודס: "עסקת מרכוס סלוטר עדיין לא סגורה, יש דיבורים"

מחזור של דרמות ביורוליג: צסק"א ניצחה את מלאגה, פנר את ברצלונה

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. GettyImages
הולך להיות טופ 16 מאוד קשה. גודס/GettyImages

אחרי העונה שעברה, שנעצרה בתבוסה ב-30 הפרש במשחק החמישי נגד צסק"א מוסקבה, ביצעה פנאתנייקוס שידוד מערכות כללי. דושקו איבנוביץ', חמוש ברעמת שיער הזויה, הגיע לקבוצה והתמודד עם עזיבה של מייקל בראמוס, ראמל קרי, מייק באטיסט, רוקו אוקיץ', סטפון לאזמה, יונאס מצ'יוליס וזאק רייט, כמעט כולם היוו שחקנים מובילים ברוטציה. את מקומם של העוזבים תפסו הגארדים האמריקאים איי ג'יי סלוטר ודימרקוס נלסון, אקס מכבי ראשון לציון ג'וליאן רייט, אקס מכבי תל אביב אסטבן באטיסטה, הפורוורד היווני-סרבי הנהדר ולדימיר יאנקוביץ' והקלע הלטבי יאניס בלומס.

איבנוביץ' ממשיך להנות מהמנהיגות של דימיטריס דיאמנטידיס, שירד משמעותית בתפוקה, לצד אנטוניס פוטסיס ולוקאס מברוקופולידיס הוותיקים, הצעיר ניקוס פאפאס והפורוורד האתלטי ג'יימס גיסט. סלוטר, באטיסטה ויאנקוביץ' מובילים את פאו בתפוקה, וזה הספיק לעלייה מהמקום השלישי בבית, כשבליגה היוונית הקבוצה לא הפסידה, כצפוי. עם זאת, פאו לא הרשימה והובסה בצורה משפילה נגד פנרבחצ'ה/אולקר בחוץ, והפסידה גם לבאיירן מינכן שהייתה רחוקה מלהרשים העונה.

פאו היא בהחלט משוכה שמכבי תל אביב יכולה לעבור. אמנם ביוון הסיכויים לנצח הם לא גבוהים, אבל עם סגל מבוגר יחסית, ניתן לרשום הפתעה, כשבתל אביב מכבי פייבוריטית ברורה. בעונה שעברה נפגשו הקבוצות לראשונה מאז סדרת ההצלבה ביניהן, ומכבי ניצחה בשני המפגשים בשלב המוקדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דימיטריס דיאמנטידיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
עדיין הלב של פאו. דיאמנטידיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully