וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק של נבחרת ישראל נגד וויילס הוקדם ל-20:00

בעקבות פנייתה של ההתאחדות לכדורגל לאופ"א, הוחלט כי המשחק שיערך ב-28 במרץ בסמי עופר יוקדם. מנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר: "החלטת אופ"א לא משאירה מקום לשינוי. משוכנע שהאצטדיון יהיה מלא בקהל תומך"

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן. ברני ארדוב
גם הצעירים יוכלו ליהנות מהמשחק. אלי גוטמן/ברני ארדוב

ההתאחדות לכדורגל קיבלה הערב (חמישי) הודעה מאופ"א שעל פיה הוחלט כי שעת המשחק של נבחרת ישראל נגד וויילס ב-28 במרץ במוקדמות היורו תוקדם ל-20:00 בערב על פי שעון ישראל. כזכור, המשחק אמור היה להיפתח ב-22:45 בשל המעבר בישראל לשעון קיץ, אבל בעקבות פנייתה של ההתאחדות לכדורגל להקדמת המשחק שיתקיים בסמי עופר, הוחלט להקדים את המשחק. במכתב החתום על ידי ג'ורג'יו מרקטי, מנהל התחרויות באופ"א, נכתב כי על פי כללי הארגון אין אפשרות לפתיחת משחק מעבר לשעה 22:00 שעון מקומי ולפיכך הוחלט לעדכן את השעה.

מנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר, אמר בנושא: "החלטת אופ"א לא משאירה מקום לשינוי. מאחר שרצועת המשחקים השנייה באותו ערב אינה רלוונטית בשל שעון הקיץ בישראל, נקיים את המשחק במועד היחיד האפשרי - 20:00. אני משוכנע שהאצטדיון יהיה מלא בקהל תומך ואוהד ומקווה שאלפי הילדים שיגיעו למשחק ייצאו בסיום מאושרים לחופשת הפסח שתחל יום למחרת. ההתאחדות תנצל את הזמן עד למשחק כדי להבטיח חוויה מהנה עד כמה שאפשר לכל הצופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully