וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ג'אן יצא לארצות הברית כדי להשיג חוזה ב-MLS

11.12.2014 / 20:40

שחקן מכבי יבנה עזב את הארץ לטובת פלורידה, שם מתגורר אחיו, וינסה למצוא מקום בליגה המקצוענית בארה"ב. הוא ישתתף במחנה אימונים בתקווה להשיג חוזה. דוד רביבו: "מקווה שיגשים את החלום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיבל את ברכת הדרך ממכבי יבנה. ליאור ג'אן עם המאמן יוסי זוזוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליאור ג'אן עזב את מכבי יבנה והמריא לארצות הברית כדי למצוא את דרכו לקבוצה בליגת ה-MLS. ליגת הכדורגל בארצות הברית הסתיימה השבוע אחרי שלוס אנג'לס גלאקסי זכתה באליפות. ג'אן נחת במיאמי וישתתף בימים הקרובים במחנה שחקנים שרוצים להשיג חוזה בליגה. הוא אמור להיות משותף במשחקים בהם יעקבו אחריו סקאוטים שונים. המטרה העיקרית של ג'אן היא להישאר בפלורידה, שם מתגורר אחיו, ולסגור בקבוצה החדשה שמוקמת באורלנדו, שם הוא עשוי לשתף פעולה עם קאקה הברזילאי.

כבר לפני שלושה שבועות ביקש ג'אן מראשי מכבי יבנה שחרור לארצות הברית, אבל כאמור רק השבוע אחרי המשחק מול הפועל עפולה, הוא קיבל את האור הירוק לעזוב ואתמול המריא. מבחינת מכבי יבנה חוזהו של ג'אן הוקפא, אבל הושג איתו סיכום לפיו אם הוא חוזר לישראל ולא חותם בקבוצה בארצות הברית, הוא ישוב לשורות מכבי יבנה.

קשר מכבי יבנה דוד רביבו, סיפר על העזיבה של ג'אן: "ליאור התאקלם כאן נהדר וכולנו נהנינו ממנו העונה. הוא היה בכושר מצוין בחודש האחרון ואני מקווה שזה יעזור לו בארה"ב. גם אני נבחנתי בעבר בלוס אנג'לס והייתי קרוב לסגור שם. אני מקווה שליאור יגשים את החלום שלו. המועדון מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך. אם לא יסגור שם, אנחנו מקווים לקבל אותו בחזרה אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully