וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקליבלנד מחמיאים לבלאט: "ברור שהוא מתחבר עם הקבוצה"

הקאבס עם שמונה ניצחונות רצופים, המאמן מקבל מחמאות: "הקבוצה נראית טוב מאוד, הוא גורם לבחון דברים מחדש". לברון ספג ביקורת על המפגש עם בת המלוכה, קירילנקו הוזכר כמועמד להצטרף

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד. AP
"גורם לאנשים לבחון דברים מחדש". בלאט/AP

קליבלנד המשתפרת ממשיכה להראות סימנים חיוביים, והפרשן טרי פלוטו מ"Plain Dealer" ניתח את המתחולל בקבוצה והחמיא למאמנה הישראלי דיוויד בלאט: "כשהקבוצה מנצחת שמונה משחקים ברציפות, וחוזרת מפיגור 14 הפרש ברבע השלישי, זה גורם לאנשים לבחון דברים מחדש. זה נכון במיוחד כשהקאבס השלימו חמישה משחקים בשמונה ימים... בארבע ערים שונות... וניצחו את כולם. זה ברור שבלאט מתחבר עם הקבוצה, ועושה התאמות אסטרטגיות גם בהגנה וגם בהתקפה...

"שבירים? לא הקאבס האלה, כבר לא. הם כבר חזרו העונה חמש פעמים מפיגור דו ספרתי, עושים הגנה טובה יותר נגד פיק אנד רול, והחזיקו את היריבות על 91.6 נקודות במהלך הרצף... נראה שבלאט גם למד להשתמש בספסל שלו.

"בלאט עדיין משחק עם לברון יותר מדי דקות. בחמשת המשחקים האחרונים, במהלך שמונה ימים, הוא שיחק 42, 34, 42, 40 ו-41. יותר מדי, מוקדם מדי. אבל מה שבטוח, הקאבס כבר יצאו מהחשיכה ונראים כמו קבוצה טובה, טובה מאוד. ונשארו עוד 62 משחקים, המון זמן בשביל לגדול ולהשתפר".

לברון ג'יימס, קייט מידלטון, הנסיך וויליאם. AP
מזיע מדי. לברון/AP

התקשורת הבריטית ממשיכה להתעסק במפגש של לברון ג'ימס עם הנסיך וויליאמס ואשתו קייט, הדוכסית מקיימברידג'. אחרי המשחק של קליבלנד שבו שהו השניים, לברון הניח יד על כתפה של הדוכסית, במחווה שלא הולמת את הקודים המלכותיים. אגב, גם מישל אובמה זכתה לביקורת דומה כשחיבקה את המלכה אליזבת ב-2009.

"לברון ג'יימס גרר לא מעט מבטים מופתעים, כשהתקרב לקייט והניח עליה יד, כשהוא עדיין לבוש בסווטשירט מיוזע", נכתב ב"מירור", בעוד ב"דיילי מייל" נכתב ש"היה ראוי יותר אילו היה מתקלח, אבל הוא רק סיים את המשחק - כך שישנן אפילו יותר סיבות מדוע הוא לא היה צריך לפרוש את ידיו ולהניח אותן על בת המלוכה!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אנדריי קירילנקו שחקן ברוקלין נטס מול גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. AP
כבר זכה להצלחות עם בלאט. קירילנקו/AP

ברוקלין נטס נפטרה מהחוזה של אנדריי קירילנקו והעבירה אותו לפילדלפיה אחרי שהגיעה לסיכום עם הסיקסרס, ופינתה כ-11 מיליון דולר בתקציב. הסיקסרס מצדם ישלחו לברוקלין במסגרת העסקה את הפורוורד ברנדון דייויס ועוד בחירה בסיבוב השני בדראפט 2020.

עם זאת, פילדלפיה צפויה לשחרר את קירילנקו, שנמצא בשנתו האחרונה לחוזה שמעניק לו 3.3 מיליון דולר לעונה. הקבוצות שמוזכרות בארה"ב כמועמדות לקלוט את קירילנקו הן קליבלנד ולוס אנג'לס לייקרס, שזקוקות לסמול פורוורד. בארה"ב מזכירים את העבר של דייויד בלאט עם קירילנקו, שאימן אותו בנבחרת רוסיה וזכה עמו באליפות אירופה.

קירילנקו סבל מפציעות בעונה שעברה אבל נתן עונה סבירה תחת ג'ייסון קיד. העונה, תחת ליונל הולינס, הרוסי שיחק 36 דקות בלבד ולא קלע ולו סל אחד. בשבועיים האחרונים הוא מושבת. מקורות בליגה טוענים כי קירילנקו נמצא בניו יורק בגלל עניינים אישיים-משפחתיים, שעלולים להגביל את הרצון שלו להתרחק מהאזור, ולכן ייתכן שרק עוד מספר חודשים יסכים לחתום בקבוצה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully