וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון לסטר בחר בשיקגו קאבס

10.12.2014 / 9:34

המגיש המבוקש החליט לחתום בקאבס, יקבל 155 מיליון דולר בשש שנים. הקאבס צירפו גם את מיגל מונטרו, ליריאנו האריך את החוזה בפיטסבורג, טקסס זימנה לאימוני האביב את ראסל וילסון

ג'ון לסטר אוקלנד אתלטיקס. AP
הלך על הקבוצה של תיאו אפשטיין. ג'ון לסטר/AP

אחרי ציפייה ארוכה, ג'ון לסטר בחר בשיקגו קאבס. המגיש, שהיה שחקן חופשי לאחר שסיים את חוזהו בתום עונת 2014, יחתום בקאבס על חוזה של 155 מיליון דולר לשש שנים.

לסטר, 30, היה מבוקש על ידי הרבה קבוצות, בהן גם בוסטון רד סוקס, ממנה הוטס לאוקלנד בטרייד במהלך העונה החולפת. המנהל המקצועי של הקאבס הוא ת'יאו אפשטיין, שתחתיו זכה לסטר בוורלד סירייס עם בוסטון ב-2007. מאמנו החדש של לסטר ג'ו מאדון, שחתם אף הוא בקאבס בחודשים האחרונים, אמר: "הוא כבר היה בוורלד סירייס בעבר, הוא יודע מה לעשות ואני מקווה שיעשה את זה גם כאן".

עוד החתמות:

הקאבס צירפו גם את התופס מיגל מונטרו, ושלחו לאריזונה שני מגישים מהמיינורס. פיטסבורג האריכה את חוזהו של פרנסיסקו ליריאנו, שישתכר 39 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות. האינפילדר אלברטו קאייאספו מצטרף לאטלנטה לעונה הקרובה. טקסס מעוניינת בקוורטרבק של סיאטל סיהוקס ראסל וילסון, ותזמן אותו לאימוני האביב. זו לא הפעם הראשונה שבה עולה שמו של וילסון בהקשר של ה-MLB.

ראסל וילסון שחקן סיאטל סיהוקס. GettyImages
יקבל את ההזמנה? וילסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully