וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מאמן אלמריה פרנסיסקו רודריגס פוטר

מאמנו של תומר חמד סיים את תפקידו לאחר שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון. בקבוצה יעשו מאמצים למנות מחליף לפני המשחק נגד ריאל מדריד ביום שישי

מאמן אלמריה פרנסיסקו רודריגס. Denis Doyle, GettyImages
ארבע שנים במועדון. פרנסיסקו/GettyImages, Denis Doyle

פרנסיסקו רודריגס, מאמנו של תומר חמד באלמריה, סיים את תפקידו בעקבות רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון שדירדרו את הקבוצה מתחת לקו האדום. בהנהלת המועדון הודיעו שינסו למצוא מאמן עד למשחק הקרוב בו תארח הקבוצה ביום שישי את המוליכה ריאל מדריד. עד אז, עוזר המאמן סרחיו פארדו יעביר את האימונים. "המועדון רוצה להודות לפרנסיסקו על המקצוענות, המחויבות והמסירות במשך שנים כשחקן ומאמן", נמסר מהמועדון.

פרנסיסקו בן ה-36 שיחק באלמריה בשתי קדנציות שונות. ב-2010 פרש מכדורגל ושב לאלמרקיה כמאמן קבוצת הנוער. בהמשך הדריך במשך שנתיים את קבוצת המילואים ובקיץ 2013 קיבל את המשרה בקבוצה הבוגרת. תחת הדרכתו שרדו הרוחיבלנקוס במחזור האחרון של העונה שעברה והמאמן זכה להארכת חוזה בעונה. אלא שלאמריה פתחה לא טוב את העונה, צברה 10 נקודות בלבד מ-14 מחזורים והיא מדורגת במקום ה-17 כאשר רק הפרש שערים מפריד בינה לבין הקו האדום.

אתמול (שני) הובסה אלמריה 5:2 בידי אייבאר מה שהוביל להחלטה הסופית להיפרד מפרנסיסקו, שהפך למאמן הרביעי שמפוטר העונה בלה ליגה אחרי אלברט פרר (קורדובה), חוזה לואיס מנדיליבאר (לבאנטה) ויאגובה אראסטה (סוסיאדד).

תומר חמד חתם הקיץ באלמריה לשנתיים ושותף ב-13 מ-14 משחקי הליגה של הקבוצה (10 בהרכב), כבש שער אחד ובישל שער נוסף.

  • עוד באותו נושא:
  • אלמריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully