וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שביעי רצוף: קליבלנד קאבלירס ובלאט הביסו את ברוקלין

הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון התארחו בברוקלין וראו את קליבלנד מאריכה את רצף הניצחונות לשיא עונתי חדש ומביסה את הנטס 88:110 בזכות הצגה של דיון ווייטרס מהספסל עם 26 נקודות. לברון (18) ולאב (19) חיפו על יום חלש של אירווינג

הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון צופים במשחק של קליבלנד קאבלירס. AP
משחק הכדורסל הראשון שלהם. הנסיך וויליאם והדוכסית מידלטון/AP

מאזן: 7:12 (מקום 4 במזרח)

המשחק הבא: בבית נגד טורונטו, בלילה שבין שלישי לרביעי (2:30)

עשרת המשחקים האחרונים: הפסד - הפסד - הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס 18 נקודות (8 מ-17 מהשדה), 7 אסיסטים, 4 ריבאונדים, 34 דקות משחק; קווין לאב 19 נקודות (7 מ-14 מהשדה), 14 ריבאונדים, אסיסט אחד, 32 דקות משחק; קיירי אירווינג 7 נקודות (2 מ-10 מהשדה), 5 אסיסטים, ריבאונד אחד, 28 דקות משחק.

בשורה הראשונה ישב הנסיך וויליאם, על הפרקט המלך לברון ג'יימס ניווט את קליבלנד, אבל האס של דיוויד בלאט היה דיון ווייטרס שעלה מהספסל, הפגיז 26 נקודות ב-30 דקות והוביל את הקאבס ל-88:110 על ברוקלין. הקאבס האריכו את רצף הניצחונות שלהם לשבעה, וזהו הרצף הארוך ביותר שלהם עד כה. היה זה משחק הכדורסל הראשון בו נכחו הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון, ובלי לרדת לדקויות טקטיות ולהתפלפל עם פיק אנד רול וסוגי הגנות, הם פשוט נהנו מכדורסל מהיר וסוחף, בעיקר מצד קבוצתו של דיוויד בלאט.

הקאבס שוב הציגו הגנה טובה, הותירו את היריבה על פחות מ-90 נקודות, ואפשרו לה לקלוע ב-44 אחוז מהשדה. הניצחון הושג למרות יכולת חלשה של קיירי אירווינג, שקלע 7 ב-2 מ-10 מהשדה. קווין גארנט הוליך את הנטס עם 14. בלילה שבין שלישי לרביעי קליבלנד תארח את מוליכת המזרח טורונטו, ולברון וחבריו ירצו לרשום ניצחון שני רצוף על הראפטורס בתוך ארבעה ימים.

לתקציר הניצחון של קליבלנד

פורוורד קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס (ימין). AP
הגארד לא פגע, המלך היה כדי לחפות. לברון/AP

ברוקלין (11:8) - קליבלנד (7:12) 110:88

לפני המשחק דיוויד בלאט אמר ששחקניו צריכים לעזור לדיון ווייטרס, שאכזב לא פעם העונה. מול ברוקלין זה קרה. הגארד עלה מהספסל, קלע 26 ב-30 דקות והוביל את רשימת הקלעים של קליבלנד.

הנטס פתחו עם 4:10 בזכות חמש נקודות רצופות של דרון וויליאמס, שבהמשך אלן אנדרסון ומייסון פלאמלי קלעו והורידו את הנטס ביתרון 22:25 לאחר 12 דקות. ברבע השני דיון ווייטרס נכנס לעניינים ומהר. הגארד הפגיז 13 נקודות והעביר את היתרון לידי קליבלנד, שהוליכה 49:50 במחצית.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
אחרי מחצית ראשונה צמודה, השחקנים שלו ברחו ברבע השלישי. בלאט/GettyImages

בתחילת הרבע השלישי קלע לברון ג'יימס שמונה נקודות רצופות, פלאמלי עוד הספיק להעלות את הנטס ל-60:61, ואז הקאבס השתלטו על המשחק בזכות דקות טובות של קווין לאב, טריסטן תומפסון וקצת קיירי אירווינג. גם השליטה המוחלטת של האורחים מאוהיו מתחת לסלים (33ף55 בריבאונד) סייעה להם לפתוח פער וריצת 6:25 של קליבלנד העניקה לה יתרון 67:85 בתום הרבע. הנטס הרימו ידיים. ברבע הרביעי אנדרסון ורז'או ומתיו דלבדובה, ששב לאחרונה מפציעה, לקחו את המושכות והובילו את קליבלנד לניצחון 88:110.

ווייטרס, כאמור, הוביל את קליבלנד עם 26 (11 מ-21 מהשדה), לאב הוסיף 19, לברון 18, טריסטן תומפסון קלע 14 מהספסל, ג'יימס ג'ונס תרם 12. את ברוקלין הוליך קווין גארנט הוותיק עם 14 נקודות ב-6 מ-9 מהשדה ו-7 ריבאונדים, דרון וויליאמס הוסיף 13 ו-11 אסיסטים, ג'רום ג'ורדן תרם 12 מהספסל, מירזה טלטוביץ' סיים עם 11 ב-1 מ-6 לשלוש.

עוד באותו נושא

בלאט: "צריך להביא את הנסיך וויליאם והדוכסית קייט לכל משחק"

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד קאבלירס דיון וייטרס (ימין) עוקף את גארד ברוקלין נטס דרון וויליאמס (שמאל). AP
האס מהספסל. ווייטרס/AP
לברון ג'יימס עם חולצת המחאה "אני לא יכול לנשום". AP
"לא יכול לנשום". לברון עם חולצת המחאה על הרג הנער בפרגוסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully