וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגניישקה רדוואנסקה: מרטינה נברטילובה הצטרפה לצוות האימון שלי

טניסאית העבר האגדית תהיה חלק מהצוות של המדורגת שישית בעולם, שעברה שנה מאכזבת. זה יהיה תפקיד המאמנת הראשון של זוכת 18 תארי הגרנד סלאם. "אני כל כך שמחה", כתבה הפולנייה בפייסבוק שלה

מרטינה נברטילובה טניסאית עבר (ימין) עם בת זוגה. רויטרס
חוזרת לסבב, הפעם כמאמנת. נברטילובה/רויטרס

הפתעה גדולה בסבב טניס הנשים: אגניישקה רדוואנסקה הודיעה הערב (שני) על מישהי חדשה שתצטרף לצוות האימון שלה. מדובר בלא אחרת משאר מרטינה נברטילובה. טניסאית העבר הצ'כוסלובקית האגדית, שמצאה וקיבלה מקלט מדיני בארצות הברית בשנת 1975, תעבוד בפעם הראשונה כמאמנת מאז פרשה ממשחק פעיל ב-2006 ואחרי שנים בהן שיחקה רק במשחקי הזוגות.

הטניסאית הפולנייה הודיעה הערב באמצעות הפייסבוק והטוויטר שלה על המאמנת החדשה והמפתיעה וכתבה: "אני כל כך שמחה להודיע על מרטינה נברטילובה כחברה החדשה בצוות האימון שלי". רדוואנסקה, המדורגת במקום השישי בעולם, עברה שנה בינונית יחסית למושגים שלה וזכתה רק בטורניר אחד, במונטריאול, כשהיא מובסת בחצי הגמר באליפות אוסטרליה 6:1, 6:2 על ידי דומיניקה ציבולקובה, מודחה כבר בסיבוב השלישי ברולאן גארוס, נפרדת מווימבלדון בשמינית הגמר ומודחת כבר בסיבוב השני באליפות ארצות הברית הפתוחה. את צוות האימון שלה הוביל עד היום מאמנה מזה שנים רבות תומאש ויקטורובסקי, שעובד גם עם אחותה אורסולה רדוואנסקה.

אגב, באוגוסט האחרון דיברה נברטילובה - זוכת 18 תארי גרנד סלאם ביחידות - על רצונה להפוך למאמנת של שחקן או שחקנית צמרת ביום מן הימים. "אני אוהבת להיכנס לפרטים של המשחק באחד על אחד עם שחקנים ואני מאמינה שזה יקרה מתישהו", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully