וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה דמאיו: "אני קורא לקהל לשים את הפוליטיקה בצד"

בני יהודה ובני לוד ערכו מסע"ת לקראת המפגש ביניהן בגמר גביע הטוטו. מנכ"ל הזהובים ניסה להרגיע את האווירה אחרי אירועי המפגש בליגה. אבו סובחי: "נעשה הכל בשביל לזכות בגביע"

מוחמד אבו סובחי יו"ר בני לוד עם משה דמאיו יו"ר בני יהודה. ברני ארדוב
נקווה שהפעם תהיה אווירה טובה. אבו סובחי עם דמאיו/ברני ארדוב

אחרי משחק הליגה הסוער ביניהן, בני לוד ובני יהודה ערכו היום (שני) מסיבת עיתונאים לקראת העימות הנוסף ביניהן במסגרת גמר גביע הטוטו באצטדיון המושבה בפתח תקווה.

כזכור, המפגש הראשון העונה בין שתי הקבוצות (0:1 לזהובים) לווה בעימות מכוער בין אבו סובחי יו"ר בני לוד לקהל של בני יהודה. בשתי הקבוצות ניסו להרגיע את העניינים בימים האחרונים ומקווים שהפעם המשחק יעבור בשלום ושבסיומו אחת מהן תחגוג תואר ראשון לעונה.

סאלם אבו סיאם שחקן בני לוד עם איציק עזוז שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
מפגש הקפטנים. אבו סיאם ועזוז/ברני ארדוב

יו"ר בני לוד, מוחמד אבו סובחי ניסה להרגיע את האווירה לקראת ההתמודדות: "מקווה שתהיה אווירה טובה. הדבר החשוב ביותר הוא שיהיה משחק ספורטיבי ושלא יקרה מה שקרה לפני שבועיים. כולם צריכים לבוא בשביל ספורט נטו".

אבו סובחי הוסיף: "אנחנו נעשה הכל בשביל ליהנות ולזכות בגביע. מי שמכבד את עצמו שיבוא רק לעודד. לא דואג מהקהל שלנו ואני מקווה שלא תהיה סיבה לדאגה מהקהל של בני יהודה. סומך עליהם שהפעם זה יהיה שונה".

מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו: "אני מעריך את זה שאבו סובחי שם את הארועים של המשחק הקודם בצד ומצטרף לדבריו. אני קורא לקהל להשאיר את הפוליטיקה בחוץ. אין מקום לדברים כאלה בכדורגל. מקווה שכל אחד יתעסק בצד שלו ושנעבור את האירוע בצורה היפה ביותר".

יוסי אבוקסיס מאמן הזהובים דיבר על הקהל של קבוצתו: "הוא ברובו טוב אבל יש בודדים שגרמו לנזק. המשחק האחרון היה קשה מבחינה מקצועית ואני בטוח שכך יהיה גם מחר. מקווה שבסוף הערב הקבוצה הטובה ביותר תנצח. המשחק מול לוד היה קשה. בגמר אין פייבוריטית".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מוחמד אבו סובחי יו"ר בני לוד עם משה דמאיו יו"ר בני יהודה. ברני ארדוב
מי יחייך מחר? אבו סובחי ודמאיו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully