וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתגר חדש: אחמד סבע חתם בליגה הפלסטינאית

8.12.2014 / 14:16

החלוץ שמשמש כמנהל מקצועי במג'דל כרום וכיכב בעבר במכבי נתניה, חתם בשורות קבוצת אילהל אל קודס המוליכה, שתשתתף במשחקי אליפות אסיה בעוד כחודש. באסם סלאמה ימשיך על הקווים

אחמד סבע, הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
שיהיה בהצלחה. אחמד סבע/יוסי ציפקיס

אחמד סבע, חלוצה של מג'דל כרום מליגה א' ששיחק בעבר בקבוצות בכירות רבות בליגת העל, עובר לשחק בליגה הפלסטינאית. חלוצה של מכבי נתניה ועירוני קרית שמונה לשעבר, חתם בקבוצת אילהל אל קודס שתשחק באליפות אסיה בעוד כחודש. במועדון הפלסטינאי מאמינים שסבע יסייע להם במאבק על האליפות וכן שיוכל ליטול חלק במשחקי אליפות אסיה שיחלו בעוד כחודש ימים. סבע, שאישר את הידיעה לוואלה! ספורט ימשיך לשמש כמנהל מקצועי במג'דל כרום, אך המשחק הקרוב מול עירוני נשר צפוי להיות האחרון שלו כשחקן פעיל.

סבע שיחק בבני לוד בין השנים 2003-2009 ולאחר מכן עשה את המעבר לליגת העל למכבי נתניה. סבע היה אחד החלוצים הבכירים בליגה במדי נתניה ואף היה מלך שערי הליגה בעונת 2012/12 עם 20 כיבושים. בתום עונת 2012/13 עזב סבע את נתניה ופתח את העונה שעברה במדי קרית שמונה. החלוץ לא השתלב בצפון ועבר בינואר להפועל רעננה, אך גם אצל מנחם קורצקי לא מצא את מקומו והחליט לסיים את ההתקשרות עם המועדון כבר בחודש מרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully