וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 66:74 למכבי תל אביב על ראשון לציון, שיא לאוחיון

הקבוצה המפתיעה מעיר היין לא עשתה חיים קלים לאלופה, אך אוחיון בשיא קריירה באסיסטים (13) והתעלות של היינס (17) העניקו לצהובים את המקום הראשון. הפועל חולון הפתיעה עם 80:83 על הפועל תל אביב, 83:67 לנס ציונה על גלבוע/גליל

one

בוידאו: ניצחונה של מכבי תל אביב בראשון לציון

המחזור ה-11 בליגת העל, הנועל את משחקי הסיבוב הראשון, נמשך הערב (שני) עם שלושה משחקים נוספים. במוקד משחקי המחזור עמדה ההתמודדות בין מכבי ראשון לציון המפתיעה למכבי תל אביב, בה האלופה ניצחה 66:74 בעזרת ערב שיא של יוגב אוחיון עם 13 אסיסטים. קודם לכן, רצף הניצחונות של הפועל תל אביב נקטע עם הפסד 83:80 להפועל חולון. עירוני נס ציונה חזרה לנצח אחרי שני הפסדים רצופים, עם 67:83 קליל על הפועל גלבוע/גליל.

גארד מכבי תל אביב יוגב אוחיון. ברני ארדוב
ערב נפלא. אוחיון/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - מכבי תל אביב 74:66

יוגב אוחיון ממשיך בכושר הנפלא שלו. אחרי שסיפק הצגה מול אלבה ברלין, הרכז שוב היה במיטבו, במיוחד באספקט אחד: אסיסטים. אוחיון סיים עם 13 אסיסטים, שיפר את שיא הקריירה שלו מ-2008 (12 אסיסטים), והוביל את הצהובים לניצחון חשוב, שמעניק להם את המקום הראשון בטבלה לראשונה העונה. בריאן רנדל ודווין סמית' היו עוגנים כרגיל, ומכבי תל אביב, שציינה בעצב את מותה של שלי פדרמן, בתו של הבעלים דייויד פדרמן, סופרת ניצחון חמישי ברצף.

יוגב אוחיון הגיע חד גם לפתיחת המשחק הזה, ולמרות פתיחה של 2:7 לראשון לציון, דאג להחזיר את היתרון לצהובים. דאנק מהדהד של בריאן רנדל במתפרצת חתם ריצה של הצהובים, ומהלך של סל ועבירה של שחורציאניטיס קבע 13:22 למכבי תל אביב בתום הרבע הראשון. ההתקפה של הצהובים המשיכה לתפקד היטב גם ברבע השני. אוחיון חילק עוד ועוד אסיסטים, רנדל הגיע לתשע נקודות, ואליו חבר מרקז היינס עם מספר נקודות זהה. במחצית מכבי תל אביב הובילה 33:45.

הרבע השלישי היה כל כולו טוני יאנגר. המתאזרח חימם את הידית, צלף מכל מקום, הגיע ל-17 נקודות אישיות והוביל קאמבק של הכתומים. בסיום הרבע מכבי תל אביב הוליכה 52:58. שון דאוסן להט בפתיחת הרבע האחרון, ושלשה גדולה שלו השוותה ל-61:61, חמש דקות לסיום, אך אוחיון מסר את האסיסט ה-13 במשחק (שיא קריירה) לדווין סמית', ומכבי תל אביב חזרה להוביל 62:67. ראשון לציון ניסתה לחזור, אבל זה כבר היה מאוחר מדי. 66:74 בסיום.

קלעו למכבי תל אביב: מרקז היינס ודווין סמית' 17 כל אחד, בריאן רנדל 12 (9 ריבאונדים), אלכס טיוס 10 (11 ריבאונדים), יוגב אוחיון 8 (13 אסיסטים, איבוד בודד), סופוקליס שחורציאניטיס 7, סילבן לנדסברג 3, ג'רמי פארגו (0 מ-6 מהשדה, 6 אסיסטים). ג'ייק כהן שותף ולא קלע.

קלעו למכבי ראשון לציון: טוני יאנגר 19 (12 ריבאונדים), אייזיאה סוואן וניצן חנוכי 10 כל אחד, ג'רמיס סמית' 8, שון דאוסן 7 (2 מ-8 מהשדה, 8 ריבאונדים), ג'קי קרמייקל וג'רי סמית 6 כל אחד. עמית בן דוד ואיגור נסטרנקו שותפו ולא קלעו.

אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל בשלט תמיכה למשפחת פדרמן. ורד כהן, מערכת וואלה! NEWS
אוהדי מכבי תל אביב הביעו תמיכה במשפחת פדרמן/מערכת וואלה! NEWS, ורד כהן

הפועל תל אביב - הפועל חולון 83:80

אחרי שלושה ניצחונות רצופים וחמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים, הפועל תל אביב שוב מאוכזבת ואילו חולון הבלתי צפויה משיגה ניצחון חשוב, שמהווה הצהרת כוונות ומקרב אותה מאוד לשישייה הראשונה בטבלה. מקגוויר וקרוקר פתחו את המשחק בסערה, והעלו את חולון ליתרון 13:19, שלוש דקות לסיום הרבע. אוונס עלה לדקות ראשונות וסיפק מהלך של ועבירה, אך של של מימון קבע 19:25 לחולון בתום הרבע הראשון. היתרון של חולון תפח ל-11 בתחילת הרבע השני, אך יינסי גייטס לעניינים, החל לשלוט מתחת לסלים והוביל מהפך של האדומים, שהובילו 34:36, דקה להפסקה. אוונס המשיך לשמור את חולון בעניינים, ועם 10 נקודות הוריד ל-43:44 להפועל תל אביב בהפסקה.

הרבע השלישי היה שקול. ג'ורדן טיילור צלף שתי שלשות שקירבו את חולון, אך לארי אובאנון איפס את הידית בצד השני. הפועל תל אביב הובילה 60:61 בלבד בסיום הרבע השלישי. המותחן הלך עד לדקה האחרונה. הפועל תל אביב הצליחה לשמור על יתרון קל לכל אורך הרבע הרביעי, אך טיילור השאיר את חולון בתמונה. ריבאונד וסל גדול של הרוש העביר את היתרון לצד של הפועל חולון, שתי דקות לסיום המשחק. הרוש המשיך בתצוגת הקלאץ' הגדולה, ועם שלשה 15 שניות לסיום העלה ל-76:80 לחולון. מקגוויר דייק מהקו, והשלשה האחרונה של שולדברנד, שיכולה הייתה להשוות, זלגה החוצה. 80:83 לחולון בסיום.

קלעו להפועל תל אביב: דוראנד סקוט 16 נקודות, לארי אובאנון 15 ו-9 ריבאונדים, יינסי גייטס 10 ו-7 ריבאונדים, רביב לימונד 10 ו-4 אסיסטים, יונתן שולדבראנד 8, ג'רון מיימון 8 ו-9 ריבאונדים, יחזקאל סקוורר 7 ו-5 אסיסטים, מתן נאור 6. ווילי וורקמן שותף, אך לא קלע.

קלעו להפועל חולון: טוני קרוקר 19 נקודות (3 מ-5 לשלוש) ו-5 אסיסטים, דומיניק מגוויר 19 (סחט 10 עבירות), ג'ורדן טיילור 18 ו-6 אסיסטים, שון אוונס 12 ו-7 ריבאונדים, שלומי הרוש 10, אייזק רוזפלט 5 ו-9 ריבאונדים. גוני יזרעאלי ויועד בית יוסף שותפו, אך לא קלעו.

שחקן הפועל חולון ג'ורדן טיילור. מגד גוזני
ניצחון גדול. טיילור/מגד גוזני

הפועל גלבוע/גליל - עירוני נס ציונה 83:67

שני הפסדים ברציפות הוציאו לראשונה מאז המחזור השני את עירוני נס ציונה מהרביעייה הראשונה של ליגת העל, אבל הערב אולי היא חזרה לעצמה. גלבוע/גליל עם שביעי העונה. איתי שגב פתח את המשחק עם שני ביצועים מרשימים בהתקפה, כולל דאנק אימתני, אך מאיר טפירו וטל דן השתלטו על העניינים, הובילו את נס ציונה ליתרון, וסיימו את הרבע הראשון ב-16:22 לזכותם. ברבע השני טל דן הגיע ל-14 נקודות במאה אחוז מהשדה, ויחד עם קרייג סמית', שהרבה להחטיא אך הגיע למספרים הרגילים שלו, הוביל את נס ציונה ליתרון 30:40 בהפסקה.

השליטה של נס ציונה במשחק נמשכה גם ברבע השלישי. קרייג סמית' היה בלתי ניתן לעצירה בצבע, דן וטפירו המשיכו לצלוף, ובתום הרבע השלישי נס ציונה הובילה ב-11, 55:66. עד הסיום נס ציונה שייטה בדרך לניצחון 67:83.

קלעו לעירוני נס ציונה: קרייג סמית' 31, טל דן 23 (11 מ-16 מהשדה, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים), מאיר טפירו 17 (7 ריבאונדים, 5 אסיסטים), אור סולומון 6, לאמיין וילסון 5, טוני איזלי ;. גיל אמיתי ורובי בוסטיין שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: אלכס יאנג 16, אנתוני גודס 12, רפי מנקו 9, עודד ברנדווין ו-ויין ציז'ם 8 כל אחד, נמרוד טישמן ואיתי שגב 4 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully