וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מסתער על שיא חדש. טאטה מודה: "הייתי משנה הכול"

הפרעוש יכול להפוך למלך שערי הדרבי בכל הזמנים אם יכבוש שלושער מול אספניול (ראשון, 18:00, 5+). מאמנו בעונה שעברה אמר: "הלקחים יעזרו לי ללמוד ולא לחזור שוב על הטעויות שלי"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
מסתער על שיא חדש. מסי/AP

העיר ברצלונה מתמרקת לקראת הדרבי העירוני הראשון של העונה, בו תארח מחר (ראשון, 18:00, ספורט 5+) בארסה את אספניול במסגרת המחזור ה-14 של הליגה הספרדית.

המארחת מגיעה אחרי שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, מתוכם שלושה בליגה, שהחזירו אותה חזק מאוד למאבק על המקום הראשון. באמצע השבוע זכו כוכבי הקבוצה למנוחה, בעוד הצעירים נעזרו בחזרתו של אנדרס אינייסטה, שגם תרם שער גדול והבטיחו מעשית את העלייה לשמינית גמר גביע המלך עם 0:4 בחוץ על הואסקה במשחק הראשון מבין שניים. ביום רביעי מחכה לבארסה מבחן הרבה יותר קשה, מול פריס סן ז'רמן בליגת האלופות. הקבוצה של לואיס אנריקה חייבת ניצחון על אלופת צרפת כדי לסיים ראשונה את הבית המוקדם ולהימנע מהגרלה קשה ובינתיים, היא תשמח להגיע למפגש הזה במצב רוח מרומם ועם שלוש נקודות מהדרבי.

אספניול מנגד, מציגה שאיפות הרבה יותר צנועות ובראש ובראשונה רק רוצה לברוח מהתחתית. הקבוצה עצרה רצף של חמישה מחזורים ללא ניצחון עם 1:2 חשוב מאוד על לבנטה ומשם המשיכה ל-0:2 בחוץ על אלאבס בגביע המלך וגם היא בדרך הבטוחה לשמינית הגמר.

הקטור מורנו שחקן אספניול נגד ניימאר שחקן ברצלונה. GettyImages
באספניול חולמים על סנסציה/GettyImages

זה יהיה "הדרבי הברצלוני" ה-161 בהיסטוריה בליגה, כאשר המאזן עומד על 91 ניצחונות לבארסה, 34 לאספניול ו-35 תוצאות תיקו. יחס השערים הוא 173:296 לברצלונה, שניצחה בכל חמשת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות מבלי לספוג אפילו שער אחד. התיקו האחרון היה 1:1 בשמיני בינואר 2012 והניצחון האחרון של אספניול היה 1:2 ב-21 בפברואר 2009, בקאמפ נואו.

וכמובן, איך אפשר בלי שיא חדש שניצב בפני ליאונל מסי: הפרעוש כבש עד היום תשעה שערים מול אספניול, ב-15 דרבים בהם שותף. במקום הראשון בתולדות הדרבים ניצב אגדת ברצלונה, ססאר רודריגס, עם 11 כיבושים ב-21 משחקים. צמד, ומסי ישתווה אליו. שלושער, והוא יהפוך לגדול כובשי הדרבי הברצלונאי בכל הזמנים.

ובינתיים, מאמנה של בארסה בעונה שעברה, טאטה מרטינו, הודה: "מהרגע הראשון שנוצר מגע ביני לבין הקבוצה, הייתה עושה כמעט כל דבר בצורה שונה ממה שעשיתי. לא אתן דוגמאות למה הייתי משנה, אבל אני לוקח המון דברים ולקחים מהעונה הזו. הם יעזרו לי ללמוד ולא לחזור על הטעויות שלי שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully