וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון דיאס מונה למאמן נבחרת פרגוואי

הסמל הגדול של ריבר פלייט הוצג באסונסיון לאחר שחתם על חוזה לארבע שנים וידריך לראשונה בקריירה נבחרת לאומית. משחק הבכורה הרשמי: נגד המולדת ארגנטינה בקופה אמריקה 2015

רמון דיאס מאמן נבחרת פרגוואי. רויטרס
משחק בכורה פיקנטי במיוחד. רמון דיאס/רויטרס

רמון דיאס, מאמן ריבר פלייט לשעבר ואחד הסמלים הגדולים של מועדון הפאר הארגנטינאי, מונה הערב (חמישי) למאמנה החדש של נבחרת פרגוואי. דיאס בן ה-55 חתם על חוזה לארבע שנים וינסה להצליח במוקדמות ולהחזיר את פרגוואי למונדיאל 2018. עוד לפני כן, מצפה לו אתגר בקופה אמריקה 2015, כאשר משחק הבכורה הרשמי שלו בטורניר בצ'ילה יהיה נגד המולדת ארגנטינה. גם אורוגוואי וג'מייקה הוגרלו עם השתיים לבית ב' בקופה.

דיאס, חלוץ העבר האגדי של ריבר פלייט ונבחרת ארגנטינה, הוביל את ריבר לשש אליפויות ולזכייה בליברטדורס בשלוש קדנציות שונות, כשבקיץ האחרון החליט לעזוב אחרי עוד אליפות, בשל חילוקי דעות עם הנהלת המועדון. "אל פלאדו" (הקירח) אימן בין היתר גם את אוקספורד האנגלית, סן לורנסו (פעמיים), קלוב אמריקה המקסיקנית ואינדפנדיינטה, וכעת יאמן לראשונה גם נבחרת.

בעקבות מינויו של דיאס, בקופה אמריקה יהיו ארבעה מאמנים ארגנטינאים על הקווים. טאטה מרטינו ידריך את ארגנטינה, חוסה פקרמן את קולומביה, חורחה סמפאולי את צ'ילה וכאמור דיאס את פרגוואי. סלסו אז'אלה ופדרו סראביה, בלמי נבחרת פרגוואי לשעבר ששיחקו אצל דיאס בריבר פלייט, עשויים לשמש כעת כעוזריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully