וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "יציאה מהמשבר? אחרי קרית שמונה נוכל לדבר"

מאמן מכבי חיפה חגג ניצחון שני ברציפות, אך לא נרגע: "אין יותר מדי זמן ליהנות, צריכים להמשיך". עמאשה: "השלושער מוקדש לקהל". קובי מויאל עבר צילום ובדיקה, לא התגלה ממצא חריג

one

מכבי חיפה סיפקה הערב (רביעי) את משחקה הטוב ביותר העונה, כשהביסה 0:4 את מכבי נתניה והתקדמה למקום הרביעי בטבלה. היה זה ניצחון חוץ ראשון העונה של הירוקים, שנהנו משלושער של ויאם עמאשה, שגם בישל את השער האחרון למחליף עידן ורד. מכבי חיפה חוגגת לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים והיא עם הפנים למפגש מול עירוני קרית שמונה בשבת, בעוד נתניה עמוק בצרות כלכליות ומקצועיות. השחקנים לא מקבלים משכורות, הקהל קורא ליוסי מזרחי להתפטר ואריאל הרוש לא מפסיק לספוג.

קובי מויאל, קשר מכבי חיפה שנפצע בדקה הראשונה מפגיעה של חברו שמעון אבוחצירא והוחלף בדקה ה-17, נשלח לצילום בבית החולים בשל מכה שספג בעצם הבריח. לאחר הצילום והבדיקה, לא נמצא שבר או כל ממצא חריג.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה כובש. ברני ארדוב
הקונצרט של ויאם עמאשה/ברני ארדוב

אלכסנדר סטנוייביץ' המאושר, שלאחר השריקה ניגש לקהל שקרא בשמו והודה על התמיכה, אמר בסיום: "שיחקנו שוטף, שיחקנו טוב, כבשנו, מה עוד אפשר לבקש? אין לנו יותר מדי זמן ליהנות, יש לנו עכשיו משחק קשה ואנחנו רוצים להמשיך כך לעיני הקהל שלנו. אנחנו שמחים על התמיכה שלהם ורוצים לשמח אותם. היום אנחנו לא במשבר, אבל נראה מה יהיה. אחרי המשחק נגד קרית שמונה נוכל לדבר. בניון חזר ללא פציעה ונסך ביטחון בשחקנים. כולם שמחים וזה רגע טוב מאוד עבורנו".

על עמאשה: "זה מדהים. במשחק הקודם הוא כבש אחד, אבל הגיע לעוד הרבה מצבים והחמיץ. אני שמח שהפעם הוא כבש יותר".

עוד באותו נושא

שלושער לעמאשה, 0:4 גדול למכבי חיפה בנתניה

לכתבה המלאה
אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הקהל קרא, אז הוא בא וגם קיבל צעיף. אלכסנדר סטנוייביץ'/ברני ארדוב

ויאם עמאשה סיכם: "אנחנו צריכים להמשיך ביכולת הזו. בלי המשכיות זה לא יעזור, לא שלושער ולא רביעייה. אחרי ניצחון תמיד כיף לשמוח, אני שמח קודם כל בשביל הקהל הזה שמלווה אותנו לכל משחק חוץ וזה ניצחון חוץ ראשון שאנחנו נותנים לו. השלושער מוקדש אך ורק לקהל. עכשיו אנחנו עולים צעד צעד ומקווים לעלות צעד נוסף מול קרית שמונה".

הניע את מכבי חיפה. יוסי בניון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully