וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "מסי יותר טוב מרונאלדו כי יש לו קסם"

הכוכב הברזילאי ששיתף פעולה עם הפרעוש החמיא לו, אבל ציין: "רונאלדו הוא שחקן מאוד שלם", וחושף כי היה קרוב לחתום במנצ'סטר יונייטד: "רוסיי הגיע בדקה האחרונה. כבר כמעט כל הפרטים עם יונייטד היו סגורים"

שחקן ברצלונה רונאלדיניו. Luis Bago, GettyImages
כמה שהוא מתגעגע. רונאלדיניו/GettyImages, Luis Bago

לרונאלדיניו יש כנראה זכרונות טובים מאוד מהתקופה שלו בברצלונה שבה שיתף פעולה וממש גידל את ליאונל מסי. הכוכב הברזילאי התראיין ביממה האחרונה ב"אל אנגנצ'ה" וסיפק השוואה מעניינת מנקודת המבט שלו בין הארגנטינאי לכריסטיאנו רונאלדו.

"אנחנו השחקנים ביקשנו מפרנק רייקארד (מאמן ברצלונה לשעבר) לצרף את מסי לאימונים של הקבוצה הבכירה", נזכר רונאלדיניו. "רונאלדו הוא שחקן מאוד שלם, אבל מסי הוא יותר טוב כי יש לו קסם".

אנגליה: 1:2 דרמטי ליונייטד על סטוק, 1:3 לליברפול בלסטר

גביע ספרדי: ריאל מדריד בשמינית הגמר אחרי 0:5 על קורנייה

ליאונל מסי חוגג שער. GettyImages
לחצו על רייקארד בזמנו. מסי/GettyImages

רונאלדיניו, שמשחק כיום בקוורטארו המקסיקנית אחרי שחתם במהלך הקיץ האחרון על חוזה לשנתיים, סיפר עוד כי היה קרוב להצטרף למנצ'סטר יונייטד, אך המהלך הזה נמנע בזכות התערבותו של נשיא ברצלונה לשעבר, סנדרו רוסיי. "הכול היה יפה וקרה מהר", הוא הוסיף. "חבר טוב שלי עתיד היה להפוך לחלק מהנהלת ברצלונה: סנדרו רוסיי. לפני שההצעות הגיעו, הוא שאל אותי אם אני רוצה לשחק בברצלונה כשהם זכו בבחירות והפכו לנשיאים, ואמרתי כן.

"כמעט הייתי בדרך למנצ'סטר יונייטד והיו חסרים רק כמה פרטים כדי להשלים את העסקה", הוא הוסיף. "בדקה האחרונה רוסיי צלצל אליי כדי להגיד לי שהם זכו בבחירות, ומכאן הכול קרה מהר מאוד. רציתי לשחק בברצלונה. כשחתמתי, לא הרגשתי לחץ. הרגשתי הנאה. הייתה לי ההזדמנות שכל שחקן היה רוצה לקבל - לשחק במועדון נהדר כמו ברצלונה. הייתה לי הזדמנות ללכת בעקבות המודלים לחיקוי שלי. הייתי גאה לשחק איפה שרומאריו, רונאלדו וריבאלדו שיחקו והייתה לי הזדמנות להיות ה-R החדש של ברצלונה. אהבתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully