וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני רוץ': "מאמין שרוג'ר פדרר יכול לשחק עוד ארבע-חמש שנים"

מאמנו לשעבר של השוויצרי נשמע אופטימי לגבי העתיד שלו: "הוא יכול לשחק כמה זמן שרק ירצה. האם הוא יכול לזכות בעוד תואר גרנד סלאם? בוודאי, הוא היה קרוב מאוד בטורנירים האחרונים"

טוני רוץ' מאמן טניס ושחקן עבר אוסטרלי. GettyImages
אופטימי. רוץ'/GettyImages

טניסאי העבר ומאמן הטניס טוני רוץ' התייחס היום (שלישי) להמשך הקריירה של רוג'ר פדרר. המאמן, שעבד בעבר עם הפנומן השוויצרי, התראיין בהודו, שם נמצאים מרבית כוכבי הסבב בימים אלה לטובת משחקי ה-IPTL. "אני חושב שהוא יכול לשחק כמה זמן שהוא ירצה", אמר רוץ', "מבחינה פיזית, אני חושב שהוא יכול לשחק עוד ארבע או חמש שנים בלי שום בעיה".

כשנשאל רוץ' האם יש לפדרר סיכוי לזכות בעוד תואר גרנד סלאם, אמר: "עוד תואר גרנד סלאם? בוודאות, הסיכוי הגדול ביותר שלו הוא בווימבלדון, אבל הוא היה קרוב מאוד בטורנירים האחרונים. ככל שהאנשים עדיים מכבדים את רוג'ר, הוא תמיד יהיה סיכון. רוג'ר הוא השחקן הכישרוני ביותר שאי פעם שיחק טניס. לעבוד עם רוג'ר היה קצת שונה, בעיקר התמקדנו בכך שהוא לא צריך להסתמך רק על הכישרון שלו על משטחים קשים. עבדנו הרבה על הוולי שלו ועל הסרב השני".

רוץ' התייחס לכישרון הגדול ביותר של הקליינט שלו לשעבר: "זו הדרך בה הוא מכה את הכדור בצורה שוטפת, הוא לא מתאמץ כמו שחקנים אחרים. הצורה בה הוא משחק לא מוציאה ממנו הרבה אנרגיה. הוא בר מזל כיוון שלא עבר פציעות בעשור האחרון, כי הן משחקות תפקיד משמעותי בטניס. תראו את רפא נדאל, יש לו מאזן בלתי ייאמן, אבל היה יכול להיות טוב יותר אם הוא היה נשאר בריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully