וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר: "זה יהיה משעמם אם רונאלדו יזכה שוב בכדור הזהב"

כוכב באיירן מינכן עקץ את הפורטוגלי וביקר את הבחירה שלו יחד עם מסי לשלישיית המועמדים הסופיים לתואר הנחשק: "אריאן רובן הציג יכולת מדהימה השנה, אותי הבחירה הזו לא מעניינת"

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן חוגג. רויטרס
לא מחזיק מרונאלדו. תומאס מולר/רויטרס

פיפ"א פרסמה אתמול את שלושת המועמדים הסופיים לתואר כדור הזהב. באופן לא מפתיע רונאלדו ומסי הגיעו לרשימה הסופית יחד עם מנואל נוייר, שוערה של באיירן מינכן. מי שלא נכלל בשלישייה הסופית הוא תומאס מולר, כוכבה של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה. המועמד הבולט לזכות בתואר הנחשק בפעם השניה ברציפות הוא כריסטיאנו רונאלדו ומולר, חברו של נוייר לבאיירן מינכן ונבחרת גרמניה, התייחס לבחירה הצפויה בפורטוגלי.

"אם רונאלדו יזכה שוב, זה יהיה מאוד משעמם. נוייר נמצא שם כי הוא זכתה במונדיאל והראה יכולת אדירה מול הנבחרות הגדולות. אריאן רובן, לדוגמא, היה מדהים. היו גם עוד שחקנים גרמנים שהיו ראויים להיות שם. אני כבר אמרתי את דעתי. הבחירות האלו לא כל כך חשובות בשבילי, אני רואה את עצמי כשחקן קבוצתי".

מולר התייחס גם לעונה האיומה של בורוסיה דורטמונד סגנית האלופה שממוקמת אחרונה בבונדסליגה: "אני ממש בהלם מזה. אני מקווה מאוד שדורטמונד תתחיל לצבור נקודות בגלל שזה חשוב מאוד לכדורגל הגרמני. דורטמונד נותנת הצגות בליגת האלופות, אבל בתחתית הבונדסליגה. זה מטורף, אבל זו לא הבעיה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully