וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה המחליף לפריצה? נמניה ניקוליץ' מועמד למכבי תל אביב

1.12.2014 / 16:32

חלוץ וידאוטון בן ה-27, ששיתף פעולה עם ניקולה מיטרוביץ', עשוי להצטרף. הדילמה של קרויף: להחתימו בינואר או בתום העונה, אז מסתיים חוזהו. העסקה נאמדת בכמיליון יורו. צפו בביצועיו

one

האם נמניה ניקוליץ' יהיה החלוץ הזר שיחליף את ראדה פריצה במכבי תל אביב? באחרונה מתרבות הידיעות שניקוליץ' (27), חלוצה של וידאוטון ההונגרית, נמצא על הכוונת של הצהובים. האלופה מביעה בו עניין אך נמצאת בדילמה, בעיקר מאחר שבסוף העונה הוא יהיה שחקן חופשי, אבל אז ספק אם הוא יעדיף את ישראל על פני הצעות אחרות שיש לו מאירופה.

פריצה צפוי לסיים את דרכו במכבי תל אביב בתום העונה, אלא אם יקרה משהו מיוחד והוא יבקש לעזוב כבר בחודש ינואר. גם ברק יצחקי וברק בדש יסיימו חוזים בתום העונה וכרגע לא ברור אם ובאילו תנאים יוחלט להאריך את הקשר עימם.

חלוץ נבחרת הונגריה נמניה ניקוליץ' מול שחקן נבחרת רומניה אובידיו הובאן. AP
בקרוב אחד מול השני בליגת העל? ניקוליץ'/AP

ניקוליץ' שבסוף החודש יהיה בן 27 הוא הונגרי ממוצא סרבי. הוא משחק בנבחרת הונגריה, בה רשם עשר הופעות בעבר. לפני שבועיים הבקיע במשחק הידידות מול רוסיה. הוא משחק בוידאוטון משנת 2010 ושיתף פעולה עם קשר מכבי תל אביב ניקולה מיטרוביץ' תחת פאולו סוזה. סוזה עדכן את ג'ורדי קרויף כבר מזמן לגבי ניקוליץ', אבל מאחר שהוא היה באמצע דרכו בוידאוטון היה בלתי אפשרי לנהל מו"מ כספי עם ההונגרים.

לניקוליץ' יש 81 שערי ליגה בוידאוטון והעונה הוא הבקיע 15 שערי ליגה ב-15 משחקים. החלוץ היה על הפרק במכבי חיפה בתקופה האחרונה אבל העלות שלו גבוהה עבורם ולכן הנושא ירד לעת עתה מסדר היום. ניקוליץ' מסיים חוזה בתום העונה ולכן אמור להיות יותר זול, אם כי עדיין מדובר בעסקה של מיליון יורו - 700 אלף יורו עבור הכרטיס ו-300 אלף יורו שכר לעונה. בהונגריה סיפרו היום כי הסקאוט של א.א.ק אתונה עקב אחריו באחרונה וכאמור יש עוד מספר קבוצות שמתעניינות.

קרויף שעדיין לא סגר בעצמו לעונה הבאה, כבר התבקש לעבוד ולהכין את השנים הבאות של מכבי ללא קשר להמשך דרכו במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נמניה ניקוליץ' (משמאל) הכוכב האדום בלגרד מול פיוטר גיצה לגיה ורשה ב-2010. Nam Y. Huh, AP
שיתף פעולה עם ניקולה מיטרוביץ'. ניקוליץ' עם הכדור/AP, Nam Y. Huh

צפו במקבץ שערים של ניקוליץ' בוידאוטון

מנכ"ל המועדון מרטין ביין הגיב על ההחלטה להעמיד את המועדון לדין על רקע קריאות גזעניות נגד סלים טועמה: "למועדון עמדה ברורה בנוגע להתנהגות אותה אנו מגדירים כבלתי הולמת ולדרך הפעולה הבלתי מתפשרת בה ננקוט כשנידרש לכך. "המועדון קיבל פניות רבות בטלפון ובמייל מבעלי מנויים המעוניינים להצביע על האשמים ולסייע למועדון ביישום מדיניות היד הקשה וזיהוי האנשים האחראים. אנו נמשיך להעביר את כל המידע שייאסף לגורמי האבטחה של המועדון ורשויות החוק. מועדון הכדורגל מכבי ת"א, יחד עם קהל האוהדים, ימשיך לפעול בנחישות על מנת לעודד 'שיטור עצמי' כשברצוננו לנצל הזדמנות זו ולהודות לרוב המכריע של האוהדים על היוזמה והעזרה במאבק זה".

"אנו מאמינים שהתחלנו לשנות את המצב ולכן אנו מופתעים ומאוכזבים מעצם החלטת תובע ההתאחדות להעמיד אותנו לדין. זאת בזמן שכולם מודעים לקשיים איתם אנו מתמודדים ולמאמצים הננקטים על ידי המועדון ושיתוף הפעולה עם האוהדים במלחמה בתופעה זו".

בעניין אחר: 4,000 כרטיסים כבר נחטפו למשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים בסמי עופר בעוד שבוע. במכבי צופים ל-25 אלף אוהדים משתי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully