וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומב: "אין לנו את המיליונים של מכבי תל אביב וחיפה"

30.11.2014 / 22:59

מאמן הפועל תל אביב תירץ את ההפסד: "לא היה חסר הרבה בשביל שנשווה, הם הגיעו למצבים מטעויות שלנו". ורמוט: "כל השערים שלהם באו ממתפרצות, צריך לתת על זה את הדעת"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב ספגה הערב (ראשון) הפסד נוסף, כשנכנעה 3:1 למכבי חיפה בקרב יוקרתי באצטדיון סמי עופר. האדומים נותרו במקום הרביעי בטבלה עם 15 נקודות, אך התרחקו משלישיית המובילות ואפשרה ליריבתה להתקרב אליה למרחק שלוש נקודות בלבד.

הקבוצה של אסי דומב לא מצאה מענה לירוקים כבר בפתיחה, וספגה שני שערים מחן עזרא (9) ו-ויאם עמאשה (36). רגע לפני הסיום גילי ורמוט הפיח בהם תקוות עם שער מהנקודה הלבנה (89), אך ההגנה הרעועה של האדומים אפשרה לעידן ורד לסגור עניין (90).

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ההגנה לא עובדת. דומב/ברני ארדוב

"פתחנו טוב את המשחק בכמה דקות של לחץ", ניסה להסביר מאמן הפועל תל אביב אסי דומב את ההפסד. "מכבי חיפה הגיעו נגדנו למצבים מטעויות שלנו וידעו לנצל אותם. היה קשה ב-2:0. אמרתי לשחקנים במחצית שאפשר להפוך את הפיגור, ובאמת במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב, הגענו למצבים שאנחנו רוצים להגיע אליהם, לא היה חסר גם שנשווה את המשחק. צריכים להרים את הראש ולהתכונן למשחק הבא. אני מסכים שחסר לנו עומק, אבל אלו תירוצים. יש לנו שחקנים שעושים את העבודה. אין לנו את המיליונים של מכבי חיפה ומכבי תל אביב, אבל יש לנו הרבה לב ונשמה".

גילי ורמוט, שכבש את השער היחיד להפועל תל אביב, אמר בסיום: "רוב המשחק שלטנו, במיוחד במחצית השנייה. בכל מתפרצת הם הביכו אותנו, כל שלושת השערים שלהם באו ממתפרצות וצריך לתת על זה את הדעת. שיחקנו כקבוצה ובסך הכל אני מעודד, למרות ההפסד. גם היום היה לי משחק לא רע, אם יש עזרה מהחברים זה עוזר. בינתיים אני מתמודד עם הסיטואציה בצורה לא רעה. נכון לעכשיו הוצאנו נקודות בצורה יפה מאוד, אבל היום זה קצת קלקל. פחדתי במחצית שנתפרק, אבל הצלחנו לחזור וכמעט השווינו. אנחנו מקווים להיצמד שוב למעלה אחרי המשחק מול אשדוד ביום רביעי.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully