וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "זה נס", פרנקו: "מי שמשחק פה צריך לאהוב לחץ"

30.11.2014 / 22:39

מאמן הפועל אילת על הניצחון הדרמטי מול מכבי חיפה: "השתחרר הרבה לחץ". ניסים: "מקווה שעכשיו נצא מזה". מאמן ירושלים עדיין במאזן מושלם: "לא אשקר, היה קצת מלחיץ"

one

הפועל אילת ודן שמיר סוף סוף יכולים לנשום לרווחה. הקבוצה מהדרום ביצעה קאמבק אדיר וחזרה מ-78:70, 40 שניות לסיום, כדי לנצח 78:79 את מכבי חיפה החלשה, שרשמה הפסד שלישי ברציפות. לירוקים זהו הפסד חמישי בששת המחזורים האחרונים והם עמוק בבוץ עם מאזן 6:3. הקבוצה של דן שמיר שיפרה את המאזן שלה ל-6:3.

דן שמיר הודה: "ניצחנו על חוט השערה. היום כמובן השתחרר הרבה, כי זה היה רע מאוד 50 שניות לפני כן. זה נס. זה לא קשור לשום דבר מתוכנן".

גארד אילת אפיק ניסים, שקלע 19 נקודות, אמר בסיום: "היה משחק צמוד מאוד. להיות בפיגור 10 זה לא קל, אבל דן לקח פסק זמן ואמר לנו לשחק עד הסוף, ולסיים כמו שצריך. מהלך הוביל למהלך, ופתאום נוצר מצב שיכולנו לנצח, והיינו בפיגור 5. קאליף היה על העונשין לשלוש זריקות, אז דן אמר שאם תהיה זריקה פנויה בסיום שניקח אותה".

הגארד הישראלי התייחס לאווירה בקבוצה והאם הניצחון יכול לעזור בהמשך הדרך: "קשה להגיד. יש אווירה טובה אחרי ניצחון כזה, שיכול להרים אותנו ולתת לנו יותר ביטחון לשחקנים. יש לנו שחקנים טובים וצוות טוב, לפעמים דברים לא הולכים, ואני מאמין שנצא מהמצב הזה. זה אתגר שנצטרך לקום ממנו. בכל קבוצה בה הייתי, תפסתי חלק מרכזי בקבוצה, ואני מנסה לתת את האקסטרה כדי שהקבוצה תצליח, לפעמים זה מצליח ולפעמים זה פחות. אני שמח ששיחקתי טוב וניצחנו, כי זה אומר שתרמתי לקבוצה".

אפיק ניסים, שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
יכול לשחרר קצת אוויר. ניסים/ברני ארדוב

קבוצה נוספת שרשמה ניצחון חשוב היא גלבוע/גליל, שעשתה את זה עם 73:85 על מכבי אשדוד, שנותרה במקום האחרון בליגה עם שמונה הפסדים וניצחון בודד. מאמן גלבוע/גליל ברק פלג אמר: "היה ברור לאן המשחק הזה הולך. חששתי מאוד לפניו, והתברר לי שצדקתי. אני מקווה מאוד שזה עוד מבחן בגרות שהקבוצה הזאת עוברת, לדעת להתמודד עם משחקים כאלה ולנצח בהם.

"אני שמח מאודבשביל השחקנים שהיו יכולים לבוא לידי ביטוי היום, שמח גם בשביל שאר הקבוצה, גם אלה שלא באו לידי ביטוי. זה מרתון, ובכל משחק מישהו אחר יתבלט, זה חשוב מאוד. אנחנו מסתכלים למטה ושואפים למעלה. הבאנו את אנתוני גודס מסיבות מסוימות, לא תכננתי שישחק היום, כי זה לא הוגן כלפיו. החלטתי לזרוק אותו למערכה והוא הביא את מה שציפינו ממנו. הוא עוד צריך להתאקלם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
שומר על אופטימיות. פרנקו/נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים שמרה על מאזן מושלם אחרי שגברה 78:88 על עירוני נהריה בארנה. דני פרנקו אמר בסיום: "הניצחון היה מאוד חשוב לנו. לא אשקר, היה קצת מלחיץ כי היינו צריכים לקבל החלטה לא קלה לנסות שתף את פופס כבר היום. הוא נראה הרבה יותר טוב ביום יום , אמנם זה לא בא לידי ביטוי במשחק אבל גם היה עליו לא מעט לחץ, הוא גם אמר שעבורו להיכנס לקבוצה שהיא ב-8-0 בליגה ומנצחת ומחוברת ומתואמת. יותר קל להיכנס דרך המשחקים באירופה כי שם יש מה להרוויח ופה מבחינתו יש לו רק מה להפסיד. אז עבורו לקחת הימור כזה נגד קבוצה כמו נס ציונה שהיא קבוצה מאוד מאומנת וקשוחה".

על המשחק: "פתחנו הפרש שהצלחנו לשמור עליו כמעט לכל אורכו של המשחק. כל פעם שנס ציונה עשו ריצה ידענו לבנות את ההפרש מחדש והיינו כמעט עם שבעה שחקנים בספרות כפולות ועם 26 אסיסטים. לקחנו זריקות מבחוץ קלענו 11 שלשות וזה כל מה שקלענו בכל מפעל היורוקאפ עד היום. נשאר לנו להביא את הביטחון הזה ובדקות פחות טובות גם לשמור על הביטחון ולבוא ולנסות לנצח את המשחק הבא ביום רביעי כי מבחינתנו זה משחק של להיות או לא להיות".

על היורוקאפ אמר פרנקו: "אוי ואבוי אם לא נאמין אנחנו צריכים להיות שם עד הסוף ואני לא יכול לדבר בשם כולם, התחושה היא שמאמינים ושאנשים יבואו, ואני לא יכול להגיד שזה לא קצת יותר מלחיץ לשחק את המשחקים האלה באירופה, כי כל פוזשן קובע יותר מאשר בעוד משחק רגיל בליגה ארוכה אבל לחץ זהחלק מהעניין ומי שרוצה להיות בהפועל ירושלים צריך לאהוב את הלחץ ולאהוב להתמודד איתו וזה משהו שיכול לבנות אותנו להיות קבוצה טובה".

סייע בהבאת הידיעה: אוהד שוירמן

ברק פלג מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון. יוסי ציפקיס
"אנחנו יותר מחוברים"./יוסי ציפקיס

גם עירוני נהריה רשמה ניצחון עם 89:94. מאמן הנהריינים רועי חגאי נשמע מבסוט בסיום: "רצינו מאוד לנצח כבר, וראו את זה בעיניים של השחקנים. מאז הצירוף של קני לאוסון אנחנו טובים יותר התקפית כי הוא פותח לנו את המשחק, וזה משחרר את האחרים והופך אותם ליותר טובים".

על ערן אסנטי, שקלע 9 נקודות, אמר המאמן: "הוא כבר בשני משחקים טובים מאוד. את שולמן אני רוצה להפוך לאחד הרכזים הכי טובים בארץ ויש לו את היכולות האלה, ורות'בארט התחיל עם פציעה ולאט לאט הוא משתפר, ואופיר הובר נתן הרבה כוח ודניאל איידן עוד יתן דקות טובות. כנראה שהישראלים שלנו לא כל כך חלשים.

"הגעתי למסקנה שאחרי שאנחנו יותר מחוברים, מעבר למכבי תל אביב והפועל ירושלים אנחנו יכולים לנצח את כולם ולהפסיד לכולם, אנחנו נסתכל לכולם לגובה העיניים. אילת קבוצה לפיינל פור, אבל נבוא עם המומנטום של הניצחון ונרצה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully