וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב: "אני מקווה שנשתפר כבר במשחק מול הפועל באר שבע"

30.11.2014 / 7:24

שוער עירוני קרית שמונה לא היה מרוצה מהיכולת ב-0:0 מול הפועל רעננה: "התוצאה בסך הכל שיקפה את המשחק. לא נראינו טוב, אולי זו ירידת מתח". משה אבוטבול ועדן שמיר עשויים לחזור בקרוב

one

בעירוני קרית שמונה התאכזבו אתמול (שבת) מהיכולת ב-0:0 המאכזב מול הפועל רעננה, במסגרת המחזור העשירי בליגת העל. בקבוצה לא לקחו קשה את אובדן הנקודות, אך ישימו דגש על הירידה החדה ביכולת לעומת המשחקים האחרונים. כל זה כשכבר ביום שלישי מחכה למוליכת הטבלה מפגש ביתי מול הפועל באר שבע, כשהפסד יוריד את ברק בכר ושחקניו אל המקום השני ויעלה את החבורה של אלישע לוי לפסגת הטבלה.

בקרית שמונה משוכנעים שלמרות היכולת החלשה מול הפועל רעננה, המשחק מול באר שבע ייראה שונה לחלוטין. "הפועל באר שבע בפורמה נהדרת ואולי טוב שנבוא אחרי משחק פחות טוב שלנו", אמר אחד השחקנים, "ביום שלישי זה כבר ייראה אחרת ואנחנו מקווים שנשמור על מאזן נקי מהפסדים גם אחרי המשחק הזה". גם הבעלים איזי שרצקי נראה מאוכזב מהיכולת במשחק, אך אמר לסובביו שאם במשחק כזה הם לא מפסידים, אז אפשר למצוא גם דברים חיוביים.

"לא נראינו טוב. אולי זו ירידת מתח, אבל צריך לעבור משחקים כאלה בלי להפסיד", אמר השוער גיא חיימוב, "ביום שלישי יש לנו כבר את באר שבע ואנחנו חושבים קדימה. אני לא חושב שרעננה צריכה להרגיש מקופחת כי בסוף היו לנו שני מצבים ויכולנו לנצח. תיקו שיקף את המשחק. אני מקווה שנשתפר כבר ביום שלישי נגד הפועל באר שבע". על הכדור ששמט וכמעט נכנס לשער אמר השוער: "הכדור הזה למזלי לא נכנס ולפעמים צריך גם מזל, אבל אנחנו כבר מתמקדים בבאר שבע. לא קרה שום דבר, אני שמח שהמשחק הזה יצא ככה כי עכשיו נעבוד יותר קשה".

המגן השמאלי של הקבוצה חן דילמוני נעדר מהסגל בשל פציעה והוא צפוי להיעדר כחודש נוסף. דילמוני, שנחשב לאחת מהתגליות בעונה שעברה, ספג מכה חזקה דווקא מחיימוב במשחק מול דינמו מוסקבה בתחילת העונה והמשיך לשחק, אך כעת הוא הצטווה לנוח ולעבור טיפול כשרק בעוד חודש הוא צפוי לחזור לפעילות. מי שנראה טוב יותר באימונים הוא משה אבוטבול, שחוזר מפציעה ארוכה ועשוי לחזור בקרוב כבר לסגל הקבוצה. גם עדן שמיר הצעיר נמצא בשלבי סיום של השיקום אותו הוא עובר.

גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מרוצה בסך הכל. חיימוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully