וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בכתבה שריגשה את ארה"ב: זעקתה של קיילה מונטגומרי

סיפורה של הרצה בת ה-18, שסובלת מטרשת נפוצה, הפך לויראלי ומשך כמעט 5 מיליון צפיות. צפו ברגע קורע הלב בו היא מתחננת בפני מאמנה שיעזור לה למצוא את רגליה, ובסצנת הסיום סוחטת הדמעות

בשבוע שעבר שודרה במסגרת התכנית E-60 ברשת ESPN כתבה מרגשת אודות רצה אמריקאית בשם קיילה מונטגומרי, שהפכה בימים האחרונים ללהיט ויראלי, ומתקרבת ל-5 מיליון צפיות ביו טיוב, בזכות רגע אחד קורע לב. באותו רגע, שמגיע 50 שניות בתחילת הקליפ שלפניכם, מתמוטטת מונטגומרי בת ה-18 בזרועות מאמנה וזועקת: "הרגליים שלי, לאן הן הלכו? בבקשה תעזור לי, תעזור לי למצוא את הרגליים שלי".

הסיבה לכך היא שמונטגומרי סובלת מטרשת נפוצה, מחלה כרונית של מערכת העצבים, שהתגלתה בגופה כשהיתה בת 14, אבל לא עצרה את קריירת האתלטיקה שלה בתיכון. כתוצאה מהמחלה, בזמן ריצה טמפרטורת הגוף של מונטגומרי נוסקת, ולעתים אף גורמים לה לשיתוק זמני, כמו בקטע המדובר.

הכתבה עוקבת אחרי מונטגומרי מגיל 14, לאורך התקדמותה מרצה ממוצעת, לאחת הרצות הבכירות בארצות הברית לגילה במרחקים ארוכים, ובסיומה היא זוכה במירוץ האחרון בקריירת התיכונים שלה, בסצנה שסחטה לא מעט דמעות מצופי הטלוויזיה והרשת בימים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully