וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "אלחם על החיים שלי כדי להישאר עד כמה שאוכל"

מאמן ליברפול מרגיש את חרב הפיטורים מתקרבת לפני סטוק (17:00): "לפני חצי שנה הייתי מאמן העונה, אבל זה הכדורגל המודרני", ומשחרר הצהרה: "אנחנו עדיין מסוגלים להתברג בין ארבע הראשונות"

ליברפול לא מפסיקה לספוג ביקורות בעקבות שרשרת הכישלונות האחרונה שלה, אבל ברנדן רוג'רס מסרב לאבד תקווה. המאמן הצפון אירי לא ראה את קבוצתו מנצחת מאז ה-19 באוקטובר, כשבזמן הזה היא שקעה עד למקום ה-12 בפרמיירליג, והסתבכה כהוגן גם בליגת האלופות, אבל למרות שהוא רחוק רק ארבע נקודות מהקו האדום, רוג'רס מעדיף להסתכל למעלה, שם מנצ'סטר יונייטד שבמקום הרביעי רחוק חמש נקודות מהאדומים שלו.

"יש בי אמונה עמוקה שאנחנו עדיין מסוגלים להתברג בין ארבעת הראשונות", הכריז מאמן ליברפול לפני המשחק הביתי מול סטוק סיטי היום (17:00), בו סטיבן ג'רארד עשוי לקבל מנוחה. "אני יודע מה אנחנו מסוגלים לעשות, ולא משנה מה עשינו עד עכשיו, אנחנו עדיין במרחק נגיעה מהמטרה הראשונית שלנו, שהיתה להיות ברביעייה המובילה, ואם אנחנו רחוקים רק חמש נקודות משם, זה נותן לי אמונה בכך שזה אפשרי מבחינתנו".

מנג'ר ליברפול ברנדן רוג'רס. Alex Livesey, GettyImages
מרגיש את הסוף קרוב. ברנדן רוג'רס/GettyImages, Alex Livesey

"אני לא אומר שזה יהיה קל", המשיך רוג'רס, שהודה השבוע בכך שהמשרה שלו מונחת על הכף. "אבל מה שראיתי מהשחקנים מול לודוגורץ נתן לי עידוד רב שאנחנו בכיוון הנכון. לשחקנים יש את הניסיון מהשנה שעברה ואני מאמין בהם. לפעמים הדברים הם לא כל כך גרועים כמו שאנשים אומרים או כותבים. ולפעמים הם גם לא כל כך טובים. פשוט צריך להישאר רגועים, להאמין שנשתפר, אבל להראות את זה על המגרש".

לגבי מעמדו מבחינה אישית אמר רוג'רס: "אלחם על החיים שלי כדי להישאר כאן עד כמה שאוכל. זה אף פעם לא משמח לקרוא שאתה הפייבוריט של סוכנויות ההימורים להיות המאמן הבא שמפוטר, כשלפני חצי שנה הייתי מאמן השנה, אבל זה הכדורגל המודרני. כל מה שאני יכול לעשות זה את הכי טוב שלי, ואמשיך לעשות את זה. מה שמרגיע אותי זה לדעת שכשהרגע הזה יגיע, בין אם בעוד חודש או בעוד 10 שנים, אני אלך מכאן בידיעה שנתתי פשוט את הכל למועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully