וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'וש דונלדסון עבר לטורונטו

29.11.2014 / 7:12

טרייד גדול בין אוקלנד לבלו ג'ייז, שקיבלו את שחקן הבסיס השלישי הנהדר ושלחו מערבה בין היתר את ברט לאורי. דונלדסון הודה: "אני בשוק"

ג'וש דונלדסון אוקלנד אתלטיקס. Jeff Roberson, AP
ינסה לשמור על היכולת גם ב-AL מזרח. דונלדסון/AP, Jeff Roberson

במהלך השבוע החולף ה-AL מזרח זכה לחיזוק משמעותי, כאשר בוסטון צירפה בזה אחר זה את פבלו סנדובל והנלי רמירז. הלילה (בין שישי לשבת), יריבה של הרד סוקס לבית הזה, טורונטו, ענתה עם מהלך גדול משלה.

ג'וש דונלדסון, שחקן הבסיס השלישי הפנטסטי של אוקלנד, עבר בטרייד לבלו ג'ייז, ששלחו תמורתו מערבה את שחקן הבסיס השלישי שלהם, ברט לאורי, צמד מגישים, קנדל גרייבמן ושון נולין ושחקן מיינור ליג נוסף.

דונלדסון, שהוביל את אוקלנד בעונה שעברה פעם נוספת לפלייאוף, תוך שהוא חובט 29 הומראנים ו-98 RBI ונבחר לראשונה בקריירה לאולסטאר, סיפר שהוא היה בעיצומו של משחק וידיאו כאשר סוכנו התקשר לבשר לו על הטרייד: "הייתי בשוק. דיברתי עם בילי בין וכנראה שהקבוצה קיבלה הצעה שאי אפשר היה לסרב לה. אני מלא ברגשות כרגע, אוקלנד היא הבית שלי. בסופו של יום, זה ביזנס, עד כמה שזה כואב. החברים לקבוצה הם כמו אחים עבורי".

בהמשך, דונלדסון הודה לאוהדי האייז בחשבון הטוויטר שלו וכעת הוא ינסה לעזור לבלו ג'ייז לטפס מהמקום השלישי בבית, בו סיימו בעונה שעברה. האייז כאמור, מקבלים בין היתר את לאורי, שמצטרף לבילי באטלר ואייק דייויס, שכבר חתמו בקבוצה במהלך השבועיים החולפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully