וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד הפתיעה את הפועל ראשון לציון

סגנית האלופה ספגה הפסד שני 23:20 בעקבות יכולת אדירה בשער של ירין רוטברג שרשם 23 עצירות. מכבי תל אביב נצמדה לפסגה עם 22:27 על נס ציונה. שער ניצחון דרמטי לעמית גל בדרבי השרון

חמישה משחקים נערכו היום (שישי) במחזור העשירי בליגת העל בכדוריד, ובמוקד עמד משחקה של המוליכה הפועל ראשון לציון שספגה הפסד שני, הפעם למכבי אשדוד 23:20. האלופה מכבי תל אביב השתוותה לאדומים אחרי שהשיגה ניצחון בנס ציונה 22:27. דרבי השרון הוכרע לזכותה של רמת השרון שגברה 24:25 על בני הרצליה עם שער ניצחון דרמטי של עמית גל. עירוני רחובות השיגה ניצחון שני העונה על אס"א תל אביב והפועל רמת גן המשיכה במסע ההתקרבות לצמרת אחרי ניצחון על קרית מוצקין.

וובה זייקמן מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
ניצחון גדול. וובה זייקמן/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - הפועל אשדוד 23:20

האשדודים על שלל האקסים שלהם מהפועל ראשון לציון (יותם טל, דדי פרץ, טיאומיר דודר ו-וובה זייקמן המאמן) רשמו הישג פנטסטי כשהנחילו לסגנית האלופה הפסד שני העונה ערב הדרבי הראשוני שינעל ביום שישי הבא את הסיבוב הראשון. אחרי 8:11 לאשדוד בהפסקה, קיבלנו המשך של ההצגה של ירין רוטברג, שוער אשדוד, שסיים את משחק חייו עם 23 עצירות (53 אחוזי עצירות).

רועי ביטון קבע 19:21 לאשדוד בפנדל, אבל גם טל הרשקוביץ הבקיע בפנדל ורומן איזטולוב העלה ל-20:22 (דקה 56). דדי פרץ העלה את היתרון לשלושה שערים, אבל רוטברג מנע אפשרות לקאמבק. איזטולוב הוליך את אשדוד עם חמישה שערים. סשה צ'ודונובסקי הוליך את האדומים עם שישה, כמו לשי הרשקוביץ.

נס ציונה - מכבי תל אביב 27:22

האלופה השתוותה להפועל ראשון לציון בפסגה. הטייגרים הגיעו בהרכב חסר מאוד למשחק, כולל הזרים שנעדרו, אבל גם האלופה פתחה ללא שחקני מפתח. בויאן בוטוליה ישב בפתיחה על הספסל בפתיחה. אחרי 15 דקות התוצאה עמדה על 5:6 לזכות המקומיים, אבל הצהובים ידעו לפתוח פער משמעותי בהפסקת המחצית. החצי השני, ולמעשה המשחק כולו, היה רשום על מילאן מירקוביץ' הסרבי של מכבי. בנס ציונה בלטו הצעירים המקומיים המוכשרים, בהם אריק צעדי שכבש 5 שערים, ועמית כהן ושלומי צייטלר שהוסיפו 4 כ"א.

בויאן בוטוליה שחקן מכבי תל אביב בכדוריד. קובי אליהו
זכה למעט מנוחה, אבל זה לא הפריע להם לחגוג. בויאן בוטוליה/קובי אליהו

רמת השרון - בני הרצליה 24:25

הפתיחה של דרבי השרון הייתה של המקומיים, שהגיעו מעודדים מהישג ההעפלה שלהם לשמינית גמר גביע האתגר - והם הוליכו 6:12 בדקה ה-22. המחצית השנייה הייתה סיפור אחר, הרצליה חזרה ואז המשחק הופסק למספר דקות, לאחר ששמשת זכוכית שמפרידה בין היציע למגרש נשברה, לאחר שאלכס סיצ'נקו, שחקן הנבחרת ורמת השרון, התנגש בה, נפצע ונחתך. המשחק חודש, גיל יעקב המרכז ודן מירקוס הובילו את הרצליה לשיוויון 24:24 - 50 שניות לסיום. דניאל שקלים מסר לעמית גל בפינה, והוא כבש את שער הניצחון כשנותרו 25 שניות לסיום. אמיר קאקיץ' החטיא בשניית הסיום את המסגרת. הרצליה עדיין תקועה על נקודה בודדת מתוך 12 אפשריות אחרונות. ברמת השרון בלט עמית גל עם 10 שערים, ובהרצליה גיא כהן וגיל יעקב עם 6 כל אחד.

עירוני רחובות - אס"א תל אביב 25:27

ניצחון שני העונה לרחובות, והפסד שלישי ברציפות לאס"א שלא מתאוששת מאז הניצחון בדרבי על מכבי תל אביב. האורחים מהאוניברסיטה פתחו עם 0:3 על הקבוצה מעיר המדע, ואחרי 15 דקות התוצאה כבר עמדה על 1:6. גמור? רחובות נכנסה למשחק וצימקה ל-9:7 בדקה ה-23 - הפרש שנותר עד להפסקה. רחובות השוותה וידעה להשיג ניצחון שמעלה אותה למקום הלפני האחרון, ומוריד לשם את חולון (לשתיים ארבע נקודות כל אחד, כשחולון עם משחק חסר). אס"א? היא גם כן מתקרבת לתחתית הבוערת עם שבע נקודות.

הפועל רמת גן - קרית מוצקין 23:27

האורדונים ממשיכים במסע שלהם לעבר הצמרת. פתיחה מצוינת של רמת גן הובילה אותה ל-4:8. מוצקין צימקה בהמשך ל-9:8, אבל האורדונים עלו ל-9:12. במחצית השנייה הפתיחה הייתה של מוצקין שהשוותה ל-13:13, אבל רמת גן שוב התעשתה מהר ועלתה ל-16:21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully