וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמו הקשרים המועמדים לנבחרת העונה: ריאל ויובה שולטות

אלופת אירופה ואלופת איטליה הכניסו שלושה נציגים כל אחת, לברצלונה ולבאיירן מינכן יש שני שחקנים כל אחת, חמישה קשרים מגיעים מהפרמיירליג. מי יהיו השלושה שייכנסו לנבחרת של פיפ"א?

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מלך שערי המונדיאל ייכנס לנבחרת העונה? חאמס/GettyImages

פיפ"א ממשיכה בהכנותיה לבחירה הסופית של נבחרת השנה בכדורגל העולמי והיום (שישי) פורסמו שמותיהם של 15 הקשרים המועמדים להיכנס לנבחרת היוקרתית.

את ה-11 שיזכו לכבד בוחרים שחקנים מכל רחבי העולם, כאשר הנבחרת מורכבת משוער, ארבעה שחקני הגנה, שלושה קשרים ושלושה שחקני התקפה.

אז את מי אפשר למצוא בין הקשרים המועמדים? את אלופת אירופה ריאל מדריד מייצגים ברשימה טוני קרוס, לוקה מודריץ' וחאמס רודריגס. מברצלונה נכנסו צ'אבי ואנדרס אינייסטה. צ'אבי אלונסו ובסטיאן שווינשטייגר מבאיירן מינכן ברשימה וכמוהו גם לא פחות משלושה משחקני יובנטוס, אנדראה פירלו, ארתורו וידאל ופול פוגבה. את הפרמיירליג מייצגים אנחל די מריה (מנצ'סטר יונייטד), מסוט אוזיל (ארסנל), ססק פברגאס ואדן הזאר (צ'לסי) ויאיא טורה (מנצ'סטר סיטי).

יאיא טורה, מנצ'סטר סיטי. GettyImages
חמישה נציגים לפרמיירליג. טורה/GettyImages

במהלך השבוע החולף התפרסמה רשימת חמשת השוערים המועמדים והיא כוללת את קלאודיו בראבו הצ'ילאני, שוערה של ברצלונה, את ג'יג'י בופון מיובנטוס, איקר קסיאס מריאל מדריד, טיבו קורטואה מצ'לסי ומנואל נוייר מבאיירן מינכן.

רשימת שחקני ההגנה מורכבת מ-20 שמות, מהם כאמור, יבחרו ארבעה: דויד אלאבה, ג'רום בואטנג, פיליפ לאהם (באיירן מינכן), ג'ורדי אלבה, דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו, ג'רארד פיקה (ברצלונה), דני קרבחאל, מרסלו, פפה, סרחיו ראמוס, רפאל וראן (ריאל מדריד), דויד לואיז, טיאגו סילבה (פריס סן ז'רמן), פיליפה לואיז, ברניסלב איבנוביץ' (צ'לסי), דייגו גודין (אתלטיקו מדריד), מאטס הומלס (בורוסיה דורטמונד), וינסנט קומפני, פאבלו סבאלטה (מנצ'סטר סיטי).

רשימת 15 החלוצים, שמתוכם יבחרו שלושה, תתפרסם ביום שני הקרוב. ה-11 שייכנסו לנבחרת יוכרזו בערב הגאלה המיוחד בו יוכרז גם הזוכה בתואר שחקן השנה בעולם, בתחילת ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully