וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה בהלם: "צברי אחד האנשים הטובים שהכרנו"

28.11.2014 / 11:47

תגובות קשות בהפועל פתח תקוה למעצר מנהל הקבוצה עופר צברי: "בחיים לא היינו מאמינים שהוא מעורב בפלילים. הוא אדם עדין ושקט". המאמן עידן בר און והמנכ"ל יורם עינב באו לתמוך בדיון להארכת מעצרו

מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי. ניב אהרונסון
"לא היינו מאמינים". צברי בבית המשפט/ניב אהרונסון

הלם מוחלט בהפועל פתח תקווה בעקבות מעורבותו של מנהל הקבוצה עופר צברי בתקרית הקשה אמש (חמישי) בה נדרסה שוטרת. היום הותר לפרסום כי צברי הוא מנהל הקבוצה שנתפס בתום מרדף בנתיבי איילון בעת נסיון לבצע מעצר, לאחר שנראה ברכב עם צעיר ליד מחלף קוממיות.

צברי משמש כמנהל קבוצת הבוגרים של הפועל פתח תקווה זה 14 שנים. לתקופה קצרה היה בחוץ אחרי שפוטר, אבל במועדון סיפרו הבוקר שבלחץ האוהדים הוא הוחזר לתפקידו. מהפועל פתח תקוה נמסר בתגובה רשמית: "מועדון הפועל פתח תקוה מתעסק בפעילות ספורטיבית ודוגל ברוח הספורט. האירוע המצער שאירע אמש נבדק כעת על ידי המשטרה. המועדון מקווה כי תוכח חפותו של מנהל הקבוצה. אנו מאחלים החלמה ובריאות מלאה לשוטרת".

עוד לפני הפיכתו למנהל הקבוצה הבוגרת, שימש צברי בתפקידים ניהוליים במחלקת הנוער. "הוא היה אוהד של הפועל פתח תקווה שהיה מאוד מקורב לקבוצה", סיפרו הבוקר במועדון. "אחד כזה שכל הזמן נמצא ליד ומכאן הוא התגלגל למחלקת הנוער, שם עשה מספר תפקידים ניהוליים עד שהתמנה למנהל קבוצת הבוגרים".

מנהל הפועל פתח תקווה דורון צברי החשוד בדריסת שוטרת מובא להארכת מעצרו, נובמבר 2014. ניב אהרונסון
"אדם שקט ועדין". צברי/ניב אהרונסון

הידיעה אמש תפסה את אנשי הקבוצה לא מוכנים. הבוקר הוחלט לאחר את פתיחת האימון בשעה והשחקנים שהגיעו סיפרו כי התקשו להירדם בלילה. "זה אחד האנשים הכי טובים שאני מכיר", סיפר אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "יש כאן משהו מוזר כי בחיים לא הייתי מאמין שהוא יכול להיות מעורב במשהו פלילי. צריך לבדוק טוב מה היה שם". גורם בהנהלת הקבוצה אמר: "עופר הוא בן אדם מאוד עדין. שקט כזה שתמיד עשה טוב לאנשים. כולנו בהלם גדול ממה שקרה".

מאמן הקבוצה עידן בר און והמנכ"ל יורם עינב וכן מזכירת המועדון הגיעו הבוקר לביהמ"ש כדי להביע תמיכה בצברי.

עוד באותו נושא

הותר לפרסום: מנהל הפועל פ"ת הוא החשוד בדריסת שוטרת

לכתבה המלאה
מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי. ניב אהרונסון
מנהל הפועל פתח תקוה עופר צברי/ניב אהרונסון

שופט העבר יעקב שיינר היה מנכ"ל הפועל פתח תקוה כשעופר צברי מונה לתפקיד מנהל הקבוצה הבוגרת. מי שהביא את צברי לקבוצה הבוגרת הוא המאמן פרדי דוד. השניים עבדו יחד בקבוצת הנוער של הפועל פתח תקווה וכשדוד קיבל את המינוי למאמן הקבוצה הבוגרת, הוא ביקש שצברי יוקפץ אף הוא לבוגרים. שיינר אמר הבוקר: "אנחנו יושבים כאן בינינו בפרלמנטים של בתי הקפה בפתח תקווה ולא מאמינים לסיפור הזה. אני מכיר את עופר אישית. מדובר בבחור יוצא מן הכלל עם לב זהב שתמיד מוכן לעזור ולהירתם לטובת אחרים. אני לא שוטר ולא חוקר ובטח לא שופט, אבל כל האירוע הזה נשמע לי מאוד הזוי כשאני חושב שעופר מעורב כאן".

צברי הגיע לנהל קבוצה בהפועל פתח תקוה אחרי שהיה מנהל קבוצת הקט רגל של ביה"ח השרון שם הוא עובד באגף הלוגיסטי. ההסטוריון של הפועל פתח תקווה נסים קלדרון מכיר אותו היטב: "אנחנו הבאנו את עופר צברי להפועל פתח תקוה. שי הס היה שוער הקט רגל של ביה"ח והוא המליץ עליו לנהל את הקבוצה אחרי שעשה זאת בקט רגל. אני רק יכול למסור לעופר שאנחנו תומכים בו ומאמינים שהוא יהיה נקי וללא רבב. אנחנו פשוט לא קולטים עוד את הסיפור הזה".

פרקליטו של צברי עו"ד משה יוחאי אמר לוואלה! ספורט אחרי הארכת המעצר: "מה שהתברר בדיון שהכל עורבא פרח. המשטרה טענה מאמש בכל כלי התקשורת כי מדובר בפדופיל שברח מהמשטרה ודרס שוטרת. כל הטענות הללו הופרכו היום בביהמ"ש אחרי שהתברר שעופר צברי לא נחשד בעבירות מין. בטרם נדרסה השוטרת נורו יריות לעברו בגלל שהוא לא שהה לבקשת השוטרים לעצור. יורים על אזרח יהודי במדינת ישראל בגלל שהוא לא שוהה לבקשת השוטרים לעצור. הוא טוען שהוא לא פגע בשוטרת אבל יתכן שבזמן הבריחה שלו השוטרת נפגעה. אני לא מבין איך השוטרים הגיעו לירות על אדם מהישוב? המשטרה אישרה בביהמ"ש שנורו יריות בטרם השוטרת נפגעה. מספר יריות נורו עליו ולפחות שני קליעים פגעו במכונית. אחד מאחור ואחד בראי לידו כמה סנטימרים ממנו".

למה הוא ברח אם לא היתה עבירת מין?

"הוא ברח כי הוא נלחץ מהשוטרים. קפצו עליו ואמרו לו שהוא עצור והוא נלחץ. גם המשטרה מודה שבזמן שניסו לעצור אותו הוא לא ביצע שום עבירה. הם החליטו לעצור אותו כי למשטרה מותר כאן הכל. ממתי שוטרי תנועה מסתובבים בחניון ומנסים לעצור אנשים?".

משפחתו חוששת שהוא עלול לפגוע בעצמו.

"אני יודע שהלילה עבר עליו קשה מאוד. הוא לא רגיל לדברים האלה ובטח לא להיות במעצר. לגבי אורח החיים שלו אין עדיין שום אינדיקציה לכך שהוא מנהל חיים כפולים. הוא גם לא היה ערום באוטו כמו שהמשטרה טוענת. לא היה מגע מיני בכלל. היה מפגש בינו לבין הבחור וזהו".

אבל ביהמ"ש האריך את המעצר.

"מתארים כאן סיפור הוליוודי שהחשוד לא חי אותו בכלל. האריכו לו את המעצר כי יש שוטרת שנפגעה אבל הם ביקשו תשעה ימים ובסופו של דבר קיבלו רק ארבעה ימים. אני מעריך שהעליהום שעשו עליו יתברר כמוטעה. אשתו היתה בביהמ"ש כדי לעודד אותו. היא תמכה בו והיא עומדת מאחוריו. היא גם סבורה שלא יכול להיות מצב בו בעלה ידרוס שוטרת. היא לא מתייחסת למה שקרה באוטו. אתמול כשהיא שמעה שיש חשד לעבירת מין היא לא האמינה ועובדה שאין עבירת מין".
נשאלת השאלה אם היו מקרים בעבר בהם הוא היה מעורב.
"הוא גידל הרבה דורות של שחקנים והרבה שחקני עבר התקשרו אלי ומבקשים לעזור לו. אין שום חשש שהיה לו משהו בעבר בהפועל פתח תקווה ועובדה שזה גם לא נבדק על ידי המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully