וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על פארגו: "הוא ניסה להוכיח לצסק"א במקום לשחק"

28.11.2014 / 9:14

אווירה מתוחה במכבי תל אביב לאחר התבוסה לצסק"א ביד אליהו. טענות נגד הרכז: "שוב העדיף ללכת לבד במקום למסור". שחורציאניטיס: "חייבים להתחיל להראות אופי". החמרה בפציעה של מאריץ'

עריכת וידאו: מתן חדד

פנים עגומות נראו אמש (חמישי) ביד אליהו במתחם חדר ההלבשה של מכבי תל אביב, לאחר התבוסה הביתית לצסק"א מוסקבה (84:61). שוב חלק מאוהדי מכבי החלו לנטוש את ההיכל במהלך הרבע האחרון.

למאמן גיא גודס לא נותר אלא להודות בסיום המשחק: "מכבי כרגע לא שייכת לרמות האלו", אולם במכבי מודעים לכך שהבעיות עמוקות יותר: ג'רמי פארגו ממשיך להיות מתוסכל ממצבו, שחורציאניטיס מתקשה על המגרש ואלכס טיוס, שנראה מנותק הן על המגרש והן בחדר ההלבשה מחבריו לקבוצה, עזב את האולם לבדו, וסירב לדבר עם התקשורת.

ביקורת נשמעה במכבי לאחר המשחק על פארגו, ששוב איכזב מול קבוצתו לשעבר, וסיפק 7 נקודות באחוזים איומים (2 מ-10 מהשדה). "היו דקות שנראה שהוא מנסה להוכיח לצסק"א יותר מאשר ניסה לשחק", נאמר, "כשהקבוצה התקרבה לצסק"א הוא שוב מעדיף לזרוק לבד במקום למסור. למרות שהעירו לו על כך לא מעט".

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוטף. פארגו/ברני ארדוב

בחדר ההלבשה אמר גיא גודס לשחקנים כי "צסק"א קבוצה מצוינת, אך העיר כי על השחקנים להיאבק ולא להרים ידיים". במכבי מודאגים מסף השבירה הנמוך שמציגה הקבוצה בתבוסות שהיא סופגת העונה. "זה טבעי שקבוצה מפסידה במהלך עונה, אבל אסור להתפרק ככה כל פעם כשאנחנו מפסידים", הסביר גורם בקבוצה.

מאמן מכבי הדגיש בסיום המשחק כי "רק דווין סמית' הוכיח שהוא שייך לרמות האלו", וחזר והדגיש מספר פעמים במסיבת העיתונאים את הצורך בחיזוק הקבוצה.

גודס חפץ בשחרורם של שלושה שחקנים: נייט לינהארט, מרקיז היינס ואלכס מאריץ', שנראה מדוכדך בסיום. פציעתו של מאריץ' הוחמרה במהלך המשחק, והוא עזב את יד אליהו כשהוא נעזר בקביים. הסנטר סובל מחבלה בפרק הירך, מטופל בפיזיותרפיה וצפוי לקבל מנוחה של כשבוע.

עוד באותו נושא

מספיק עם הבולשיט: גודס ומכבי נכשלים בכל חזית אפשרית

לכתבה המלאה
אלכס מאריץ' שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם גיא גודס מאמן הקבוצה. ברני ארדוב
הצב מחמיר. מאריץ'/ברני ארדוב

יוגב אוחיון אמר בסיום לוואלה! ספורט: "אחרי משחק כזה אנחנו מאוד מאוכזבים. זה הפסד קשה. ידענו שזה הולך להיות קשה, אבל אני מרגיש שיכולנו להיאבק יותר, ואסור שזה יקרה בצורה כזאת, אנחנו צריכים להתחרות עד הסוף. צסק"א כרגע קבוצה יותר טובה מאיתנו, לפי התוצאה זה כך. אבל בשנים האחרונות היינו עדים שגם אם דברים קורים במהלך העונה זה לא אומר שזה יקרה בסוף. אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו, להאמין בעצמנו, ודברים טובים יקרו. מגיעות לצסק"א מחמאות, הם הציגו משחק יוצא מן הכלל. אם אנחנו רוצים להגיע לרמות האלו - אנחנו צריכים לקחת את המשחק הזה כמוטיבציה להמשך".

הקפטן הוסיף: "אין ספק שאנחנו צריכים להראות יותר אופי, זה מתקשר למה שאמרתי שאנחנו מפסיקים לשחק בשלב מסוים על המגרש, ופשוט אסור שזה יקרה. צריך לשים על זה את הדגש".

על ההתקפה של הצהובים אמר אוחיון: "למה קלענו 61 נקודות? יש ימים שלא נקלע, אבל העוגן שלנו צריך להיות בהגנה. אם אנחנו רוצים להגיע להגיע לשלבים המכריעים אנחנו חייבים להיות עקביים בהגנה. 70 נקודות זה צריך להיות המקסימום שנספוג, גם אם יש ערב רע בהתקפה, אנחנו חייבים להיות עדיין במצב של אפשרות לנצח את המשחק.

"איך ההפסד ישפיע עלינו? אני לא חושב שזה ישפיע. אנחנו שחקנים מקצוענים, זו עונה ארוכה. יש נפילות בדרך, המטרה שצריכה להיות לנגד עינינו היא לעלות לטופ 16".

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול ארון ג'קסון שחקן צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
מאוכזב. אוחיון/ברני ארדוב

שחורצאניטיס ביקר את הקבוצה: "היו לנו אפשרויות להפוך את התוצאה, אבל לא לקחנו את זה. אנחנו צריכים להתחיל להראות אופי, שחקנים צריכים להציג אופי במשחק, ולעשות מהלכים ופשוט להיאבק כמו שצריך, במצב כזה אפשר לדחוף עוד יותר ולהילחם עד הסוף ברגע שאנחנו נכנסים למומנטום. וזה לא קורה".

לשאלה האם צסק"א פשוט טובה יותר ממכבי השיב הסנטר היווני: "אני אפילו לא רוצה לענות על שאלה כזו, הרי בעונה שעברה הפסדנו להם וזכינו בירוליג. כמובן שאנחנו רוצים לנצח משחקים, אבל המטרה שלנו עכשיו היא לעלות לטופ 16, ולדאוג לכך שאנחנו נהיה מוכנים לאתגר. אני מאמין בקבוצה. גיא אומר שהוא מאמין בקבוצה ושיש לקבוצה פוטנציאל אבל אנחנו פשוט צריכים להילחם יותר".

השחקן הוסיף: "האם זה יעצור את המומנטום שלנו? אני מאמין שלא. מכבי הוכיחה בשנים האחרונות שהיא קבוצה חזקה, נתעשת ונילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully