וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה: "אני בסדר. לא הייתי בטיפול נמרץ, רק עברתי חדר"

לאחר דיווחים על "מצב לא יציב", אגדת העבר הברזילאי ביקש להרגיע את הרוחות: "מרגיש מבורך. מודה לאל שלא היה מדובר במשהו רציני". סוכנו: "הוא ייצא מבית החולים תוך כמה ימים"

פלה, כדורגלן עבר. AP
הכול בסדר. פלה/AP

עולם הכדורגל כולו עקב אמש (חמישי) בדאגה רבה אחר מצבו של פלה, מגדולי השחקנים בכל הזמנים. האגדה הברזילאית בן ה-74 אושפז בבית חולים בסאו פאולו, במחלקת טיפול נמרץ, בשל זיהום שנוצר בגופו לאחר ניתוח להסרת אבנים בכליות שעבר לפני כשלושה שבועות. מבית החולים נמסר כי "מצבו הרפואי לא יציב", אולם לאחר כמה שעות ביקש פלה, באמצעות סוכנו, להרגיע את המודאגים.

"אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו על מנת להודיע לכולכם שאני בסדר", נכתב בחשבון הטוויטר הרשמי של שחקן העבר, "לא הייתי בטיפול נמרץ היום. בסך הכול העבירו אותי לחדר מיוחד שנמצא בתוך בית החולים והדבר נעשה מסיבות של פרטיות בלבד".

פלה גם הודה לכל אלה שאיחלו לו החלמה מהירה: "אני מרגיש מבורך מאהבה והתמיכה שקיבלתי מכם ומודה לאל שלא היה מדובר במשהו רציני. אני מצפה לבלות עם משפחתי את החגים שמתקרבים ולהתחיל את השנה החדשה עם בריאות מחודשת. הרבה טיולים בינלאומיים כבר מתוכננים לי! תודה רבה!".

סוכנו של פלה הוסיף כי הוא מצפה ממנו להחלמה מהירה ומלאה והגדיר את הזיהום כ"מינורי". הוא הוסיף: "הדיווחים היו מוגזמים. הוא הועבר רק כי המון אנשים הגיעו לבקר אותו, מה שמנע ממנו לקבל את הטיפול הנדרש. הוא ייצא מבית החולים בעוד כמה ימים".

פלה נחשב על ידי רבים לכדורגלן הטוב בכל הזמנים. מספר 10 האגדי של הסלסאו הוביל את ברזיל לזכייה בשלושה גביעי עולם (1958, 1962, 1970) והוא הכדורגלן היחיד שרשם הישג כזה. פלה שיחק במשך רוב הקריירה שלו בסנטוס, שבמדיה זכה בתארים קבוצתיים ואישיים רבים. לאחר מכן עבר לקבוצת ניו יורק קוסמוס האמריקאית ושיחק בה עד פרישתו ממשחק פעיל. לאורך הקריירה שלו בקבוצותיו השונות הבקיע פלה למעלה מאלף שערים.

מאז פרישתו פלה עובד עם ארגונים כמו יוניצ"ף ועזר לפיפ"א לקדם את הכדורגל במדינות לא מפותחות. האיש שהפך את הכדורגלן הברזילאי לסחורה מבוקשת וגרם לאנשים ברחבי תבל להיקשר לברזיל, אמר שבכך הוא מרגיש שהוא מחזיר מעט לענף שנתן לו את תהילת העולם לה זכה.

  • עוד באותו נושא:
  • פלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully