וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מרדף בנתיבי איילון: נלכד חשוד בדריסת שוטרת

27.11.2014 / 20:45

שוטרים ירו לעבר הרכב במהלך המצוד בכביש המהיר. לאחר כשעתיים של מרדף, השתלטו שוטרי יס"מ על החשוד, בעל תפקיד בקבוצת כדורגל. המצוד החל לאחר ששוטרים הבחינו בנהג ככל הנראה מבצע עבירת מין בקטין

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

כוחות גדולים של משטרה ניהלו הערב (חמישי) מרדף בנתיבי איילון לכיוון דרום אחר נהג החשוד שדרס שוטרת. בתום כשעתיים של מצוד, החשוד, בן 54 מפתח תקווה שנהג בג'יפ, נעצר. כוח יס"מ של מרחב איילון השתלט עליו במחלף חולות. מדובר בבעל תפקיד בקבוצת כדורגל מליגת העל.

המרדף החל לאחר שהחשוד דרס שוטרת תנועה של משטרת מחוז תל אביב ברחוב הקוממיות בבת ים, סמוך לירידה לכביש המהיר. שוטר שהיה עמה ירה לעבר כלי הרכב שהחל להימלט מהמקום, וככל הנראה פגע בחלון האחורי שלו.

מרדף משטרתי באיילון דרום  אחרי רכב שדרס ופצע שוטרת, נובמבר 2014. יותם רונן
המקום שבו נדרסה השוטרת, הערב/יותם רונן

השוטרת, בת 19, נפצעה באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום הדריסה העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים וולפסון בחולון, כשהיא סובלת מחבלות בגפיים.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: גננת חשודה שתקפה באלימות ילדים בני 4 ו-5
דורס לי זיתוני בבית המשפט: "לא יכול לסלוח לעצמי"
עתירה נגד סמינר חרדי באלעד: "אפליה נגד מזרחיות"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מחלף קוממיות בכניסה לבת ים

מתחקיר ראשוני עולה כי ניידת של משטרת התנועה הארצית הבחינה בכלי רכב שעורר את חשדם של השוטרים במחלף הקוממיות בכניסה לבת ים. כשהתקרבו השוטרים למכונית, הבחינו בנהג מבצע לכאורה עבירת מין בנוסע שהיה לצדו. יושבי כלי הרכב הבחינו בשוטרים, והנוסע הצליח להימלט. הנהג, בתגובה, דרס את השוטרת והחל בבריחה לכיוון ראשון לציון.

מרדף משטרתי באיילון דרום  אחרי רכב שדרס ופצע שוטרת, נובמבר 2014. יותם רונן
מחלף קוממיות, הערב/יותם רונן

מפקד מרחב איילון, נצ"מ נתן בוזנה, סיפר כי השוטרים הבחינו ברכב החשוד בסביבות השעה 18:30 במסגרת פעילות יזומה של אגף התנועה. "במחלף הקוממיות הם נכנסו לחניון של משאיות ואוטובוסים, ומצאו רכב חשוד עם אדים בשמשותיו", ציין. "הם ביקשו מהנהג לפתוח את החלון, התפתח דין ודברים, המחזה שנגלה לעיניהם הוא גבר בגיר עירום בחלק מגופו ולידו נער בן 17. השוטרים לקחו את הקטין לידיהם. הבגיר ניסה להימלט, השוטרים קפצו עליו וניסו לתפוס אותו. הוא הגיע למחלף כשהשוטרים דלקו אחריו, פתחו את הדלת וניסו להוריד אותו. הוא דרס את השוטרת, שנפצעה קל-בינוני, בוצע ירי לעבר הרכב. אחד מגלגליו פונצ'ר".

מרדף משטרתי באיילון דרום  אחרי רכב שדרס ופצע שוטרת, נובמבר 2014. יותם רונן
מרדף משטרתי באיילון דרום אחרי רכב שדרס ופצע שוטרת, נובמבר 2014/יותם רונן

נתן ארז, חובש בכיר במד"א, סיפר על זירת התאונה: "על המדרכה שכבה צעירה כבת 19 עם חבלה בגפיים התחתונות. אזרחים שהיו במקום היו נסערים וסיפרו שהיא נפגעה מרכב שחלף במקום. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני במקום ופינינו אותה לבית החולים וולפסון במצב בינוני".

(עדכון ראשון: 18:43)

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully