וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: ארבע קבוצות לא מנוצחות נפגשות בסוף השבוע

27.11.2014 / 8:11

יהודה רבלס וירושלים ליונס יתעמתו בבירה (קראפט, חמישי, 19:00) ואילו חיפה אנדרדוגס תארח את רמת השרון האמרס (קרית ים, שישי, 10:00). עוד במחזור: ירושלים קינגס מול מזכרת בתיה סילברבקס (קראפט חמישי, 21:40)

ירושלים קינגס ירושלים ליונס. מגד גוזני
הליונס ינסו להמשיך את המומנטום/מגד גוזני

מחזור נוסף בליגת הפוטבול הישראלית ייערך בסוף השבוע כאשר בליגה נותרו ארבע קבוצות ללא הפסד, אולם ביום ראשון תשארנה רק שתיים כאלה.

יהודה רבלס וירושלים ליונס, שתי קבוצות שמחזיקות במאזן 0:1, ייפתחו את המחזור באצטדיון קראפט בבירה, הערב (חמישי) בשעה 19:00. הדרבי הזה היה בשליטת האריות בשנים הראשונות, אבל עם דני איסטמן, הרבלס טרם הפסידו ליריבה העירונית, גם בעונה הסדירה וגם בפלייאוף.

אצטדיון קראפט ימשיך להצגה כפולה, כאשר בשעה 21:40 יעלו אל כר הדשא קבוצות ירושלים קינגס ומזכרת בתיה סילברבקס, אשר אצלן המאזן הוא 1:0 ושתיהן מחפשות ניצחון ראשון. הסילברבקס חולמים על ניצחון בכורה של המועדון שלהם ושתי ההגנות נראו בכושר טוב בשבוע שעבר, אולם ההתקפות לא סיפקו את הסחורה וינסו להשתפר.

ביום שישי יושלם המחזור, כאשר חיפה אנדרדוגס תארח בשעה 10:00 בקרית ים את רמת השרון האמרס בעוד קרב בין שתי קבוצות עם טור הפסדים נקי. האנדרדוגס היו טובים בקדם העונה ובמשחק הראשון שלהם מול הטרופרס, אבל עכשיו היכולת תימדד מול יריבה חזקה באמת, כזו שמועמדת לתואר העונה. ההאמרס הפגינו את היכולת הגבוהה שלהם בניצחון על באר שבע וגם הם יתקלו ביריבה קשה יותר הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully